Assassin's Creed Brotherhood en Revelations werken niet (meer) op Windows 8

• Onderwerp starter Onderwerp starter YvoB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

YvoB

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2011
Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje met een heel erg vervelend probleem. Ik heb al een redelijk lange tijd Assassin's Creed Brotherhood voor mijn Windows 8 PC. Dit spel is van Ubisoft en werkt via het programma Uplay. Eerst werkte het spel prima, maar... Een tijdje geleden is er een update gekomen van en Uplay en Windows 8. Ik had hierna twee problemen. Het eerste was dat wat ik ook opende, de PC om de haverklap op het bureaublad ging focussen met als gevolg dat de gekleurde balk bij sommige programma's opeens ongekleurd werd (hetzelfde effect als dat je twee programma's naast elkaar opent en er dan eentje aanklikt en de andere minder opvallend wordt). Bij anders programma's zoals Minecraft werd het opeens op pauze gezet. Bij spellen zoals bijvoorbeeld Crysis 2, verkleind hij het spel en kom ik op het bureaublad terecht terwijl ik lekker dood ga ik mijn game. Dat is punt 1 wat ik had na die updates.

Punt 2 is dat ik na die update van Uplay het spel (Assassin's Creed Brotherhood) niet meer kon openen. Zodra ik in de Uplay launcher ben en ik klik op het spel, geeft hij een laad-schermpje aan waarna hij vervolgens zegt 'bedankt voor het spelen'. In de bijlage kan je zien wat hij precies stap voor stap aangeeft en doet. In een flits heb ik een screenshot kunnen maken van het schermpje 'ophalen van update' of iets dergelijks. Dit doet hij ook bij Assassin's Creed III maar dan komt er ten minsten nog werkelijk een update binnen. Ditzelfde probleem heb ik met mijn pas gekregen Assassin's Creed Revelations. Deze geeft ook in een flits zo'n schermpje en zegt dan ook 'bedankt voor het spelen'. Het gekke is dat Assassin's Creed III wel werkt.

De reden dat ik deze twee problemen bij elkaar zet is omdat ik niet weet of ze iets met elkaar te maken hebben. Is er misschien een probleem dat ze bij Microsoft iets hebben gedaan dat het niet goed communiceert met Uplay waardoor wat oudere games niet meer werken? Nummer III werkt namelijk wel goed alleen heb ik dan wel het probleem dat hij steeds op het bureaublad focust waardoor het spel niet te spelen is. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik weet echt niet waar het aan ligt. Misschien is er iemand met Windows 8 met dezelfde problemen? Ik hoor graag van iemand die een oplossing heeft.

Gr. Yvo en alvast bedankt.

PS. Graag even laten weten als de bijlage niet te openen is!

Bijlagen

• Assassin's Creed Brotherhood sreenshots_html_m5f9938b6.jpg
    Assassin's Creed Brotherhood sreenshots_html_m5f9938b6.jpg
    95,1 KB · Weergaven: 143
  • Assassin's Creed Brotherhood sreenshots_html_m4c40dca1.jpg
    Assassin's Creed Brotherhood sreenshots_html_m4c40dca1.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 138
  • Assassin's Creed Brotherhood sreenshots_html_12efb28f.jpg
    Assassin's Creed Brotherhood sreenshots_html_12efb28f.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 119
Status
Niet open voor verdere reacties.