Assassins Creed II

Status
Niet open voor verdere reacties.

julianabma9947

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2010
Beste HelpMij,

Ik heb een tijdje geldeden Assassins Creed II gekocht voor mijn PC :d,
Maar ik hem het spel al uitgespeeld, dus mijn vraag is als ik het spel al heb uitgespeeld kan ik dan nog in Venetie of in Firenze, Toscane rond lopen zonder het spel opnieuw te beginnen ,want dan kan ik namelijk het Altair armor vrijspelen (gezien van Youtube)

Kan iemant mij helpen???
Alvast bedankt,
Julian:thumb:

Zolang je de save-game nog hebt moet dat volgens mij geen probleem zijn.

Zeker weten dat je hem dan hebt uitgespeelt?

Ik kan me herinneren dat ik op de PS3 aan het einde inderdaad door het lab heen moest rennen en uiteindelijk in een busje opnieuw aan de Animus werd gehangen.

Vanaf daar kon ik gewoon weer door alle steden wandelen.

Zeker weten dat je hem dan hebt uitgespeelt?

Ik kan me herinneren dat ik op de PS3 aan het einde inderdaad door het lab heen moest rennen en uiteindelijk in een busje opnieuw aan de Animus werd gehangen.

Vanaf daar kon ik gewoon weer door alle steden wandelen.

echt waar???
Zou je mischien het voor mij na willen kijken:o
Bedankt!!!!

Even een walkthrough op internet opgezocht en in de PC versie zit dat einde er (logisch) ook in.

In het lab moet je naar de loods-ruimte lopen, daar zul je aangevallen worden. Wanneer je iedereen verslagen hebt zul je de eind-scene krijgen waarin je naar een ander "safe-house" rijdt.

Even een walkthrough op internet opgezocht en in de PC versie zit dat einde er (logisch) ook in.

In het lab moet je naar de loods-ruimte lopen, daar zul je aangevallen worden. Wanneer je iedereen verslagen hebt zul je de eind-scene krijgen waarin je naar een ander "safe-house" rijdt.

Heel erg bedankt voor het helpen,:thumb:
ik heb net nog even het spel gestart en je hebt gelijk,
ik was gewoon vergeten de complete Credits af te kijken, naar de credits kom je in de Villa Audetore en dan kun je ook weer gewoon in steden lopen.:D

:cool:Julian Abma:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan