assassin's creed laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

thabastard

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
halloo mijn vraag is of ik assassin's creed op maximum graphics kan spelen met een laptop: acer aspire 5920G

theoretisch moet het lukken, maar ik heb het spel ook, en het is zwaarder dan je denkt..
deze laptop komt een heel eind.. maar maximum.. dat weet ik niet zeker

Ik zou zeggen, surf naar www.canirunit.com en doe daar de test. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Spel opzoeken in de lijst, button aanklikken en wachten tot de resultaten tevoorschijn komen. Wel met de laptop doen, natuurlijk.

Daarbij moet je wel rekening houden met het feit dat laptops over het algemeen niet echt geschikt zijn om mee te gamen, temperatuur problemen, niet krachtig genoeg en dergelijke.

Ik zou zeggen, surf naar www.canirunit.com en doe daar de test. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Spel opzoeken in de lijst, button aanklikken en wachten tot de resultaten tevoorschijn komen. Wel met de laptop doen, natuurlijk.

Daarbij moet je wel rekening houden met het feit dat laptops over het algemeen niet echt geschikt zijn om mee te gamen, temperatuur problemen, niet krachtig genoeg en dergelijke.

dat bedoel ik dus... niet op die testen letten.. (THEORETISCH = zoon online scanner)

ik heb eigen ervaring.. een 8600 GT(medium - low) en een 8800GTS (perfect - very high)

Canirunit is een van de weinig betrouwbare system scans om te bepalen of je systeem een game aan kan hoor.:)

heb even gechekt en over was het goed. (:
maar weet iemand welke videokaarten dat je moet downloaden voor het te spelen? (:

Zou je het resultaat van de test hier willen plaatsen?

Een vidoekaart kan je niet downloaden, je kunt enkel nieuwe drivers downloaden. EEn videokaart koop je los in de winkel en bij een laptop is dit geen optie!

en aangezien je een laptop hebt is het lastig een videokaart te vervangen, dit kun je beter een een expert over laten.

Canirunit is een van de weinig betrouwbare system scans om te bepalen of je systeem een game aan kan hoor.:)

daar heb ik mijn informatie ook vandaan, maar bij ons kwam er een fals resultaat uit..

pc van mijn broertje:

AMD 5200+ processor
XFX 8600 GTS
2 GB RAM
320 GB HDD...

kon assasin niet op high aan, terwijl "Can i run it" aangeeft dit makkelijk op high te kunnen spelen. vandaar mijn bericht

Groetjes Remco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan