Assassin's Creed Vista 64 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rampzooi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Hé allemaal,Heb vandaag Assassins Creed gekocht, en ziet er echt fantastisch uit. Maar zodra ik buiten de steden ben loopt het spel vast na een tijdje rond gelopen te hebben (min of 10).Nu draai ik het spel wel onder Vista 64bit, maar heb nog geen mensen gehoord met een probleem, waar mijn probleem op lijkt. Altans ik ben ze nog niet tegen gekomen.Mijn systeem als volgt:*- Intel Cor Quad Q6600 2.4 GHz*- 4095 MB*- Vista Home Premium 64-bit*- 512MB NX8800GT OC
Iemand mischien weet waar ik het moet zoeken?

Alvast bedankt.

Je kan proberen om je spel te updaten met patches:)

Ja, al lopen zoeken , maar nergens kunnen vinden voor 'Assassins Creed : Directors Cut Edition'. Lees wel dat er een officiele patch aan komt.

Rampzooi, het kan bijna niet dat je niemand met dit probleem hebt gevonden ^^, want drie kwart van de mensen die dit spel heeft, krijgt dat probleem. Ze komen met een nieuwe patch als het goed is dat dit probleem moet oplossen.

Ja, ben klacht na plaatsen bericht inderdaad vaker tgen gekomen. ziet ernaar uit dat het wachten wordt tot patch komt. Ben al lang blij dat mijn systeem niet het probleem is.
Ieder geval bedankt.

Hè Hè hij doet het

:D Hij lijkt het te doen...!!!!!!

Oke, ik kon het er toch niet bij laten zitten en ben blijven door zoeken op forums enz.. EN het resultaat is geweest dat ik nu een paar uur achter elkaar heb kunnen door spelen. Ook de z.g. Jeruzalem bug, waar ik veel over heb gelezen, heb ik ook geen last van.
Voor het eerst heb ik de game ZELF moeten afsluiten ...Joepie...!!!
Wel, dit is wat ik heb gedaan:
1. Eerst AC laten blokkeren in mijn Firewall.
result: Geen resultaat.
2. De geheugenklok van GPU (NVIDIA) van 950 MHz naar 700 Mhz gezet
result: uren game plezier.....(tot nu toe)

Moet nog even kijken of Firewall instellingen terugzetten iets uitmaakt. En of ik klok hoger kan zetten het verschil zal maken, maar voorlopig kan ik er lekker tegen aan.

Ik hoop dat andere hier ook profijt van hebben. Laat het ff weten.

MVG,

Rampzooi.

P.S. Kan iemand mij mischien vertellen wat die geheugenklok precies doet en waarom dat het verschil zou kunnen betekenen ??

OKe, Heb GPU kloksnelheid naar 800 MHz gezet en Firewall, AC weer toegang gegeven en heb 2 1/2 uur door kunnen spelen. Niet slecht. Sprong van hoogte toren in Damaskes toen het gebeurde. Computer liep niet vast, maar spel zelf wel, dus toch kleine verbetering ten op zichte van standaard instellingen. Voorlopig nog acceptabel. Blijf voorlopig met deze instellingen proberen..

Weer sessie van 2 1/2 uur. zonder probleemen !!!!

Laatst bewerkt:
assassins heeft hem vanmiddag zojuist automatisch gedownload. Ben benieuwd of probleem is opgelost.
Iedergaval bedankt.

Rampzooi.

Nou, Patch1.2 lijkt probleem niet op te lossen.
GPU klokgeheugen weer 950 MHz gezet en AC liet pc na ongeveer 15 minuten vastlopen.
Lijkt er op dat patch niet voor mij de oplossing heeft.
Maar weer terug naar de 800 MHz.

Misschien wordt je pc te warm. Want dat kan nog wel eens kloppen want je videokaart wordt koeler als je hem downclockt.

Hoe verlaag je je kloksnelheid als ik vragen mag, want ik heb het spel net gekocht. En ik voldoe aan de min eisen. Maar nadat ik dus op mn profile druk en wil gaan spelen, krijg ik na het loading wit scherm.

ff het programatje rivatuner of atitool downloaden en dan kan je je gaan over of downlclocken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan