assassins'screed 2 gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcello92

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
hallo allemaal ik heb een paar dagen geleden assasins creed 2 gekocht
ik heb alles geinstalleer en geupdate maar telkens als ik op spelen klik komt er een venster te voorschijn met boven aan assassins creed 2 erop maar dan een leeg venster
ik heb laast een 5 uur gewacht tot dat er iets te voor schijn kwam maar er gebeurde niks
stond alleen op REAGEERT NIET ik heb hem ook al 3 x opnieuw geinstalleerd

kunnen jullie mij helpen want ik weet helemaal niet meer wat ik moet doen
ik heb trouwens gewoon window 7

Bedankt

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Weet je zeker dat de pc het spel kan spelen controleer het een met deze.

hoi
bedankt voor de reactie alleen er staan dan op

system requirements was not able to load

ik heb java gedownload maar doet nog niks

Hoi,

Vreemd hier doet hij het wel je moest wel java en nog van canyourun iets installeren he.

Hoi,

Geef inderdaad je hardware eens op hen je een merk pc dan merk en type en heb je een samengestelde kijk eens met deze

Het is denk ik vrijwel zeker dat je laptop/pc dit spel niet aankan, het is geen zwaar spel maar ook zeker niet licht. Ik denk dat wanneer je de specificaties van je laptop/pc neerzet, wij hier vrijwel direct kunnen aangeven waar het aan schort ;)

Hoi,

Geef inderdaad je hardware eens op hen je een merk pc dan merk en type en heb je een samengestelde kijk eens met deze

Besturingssysteem : Windows 7 Ultimate Professional Media Center 6.01.7601 Service Pack 1 (32-bit)

Windows Performance Index : 3.2 AAN 7.9
DirectX : Versie 11.00
DVD-Rom Station : Optiarc DVD RW AD-5260S
Harde Schijf : Seagate ST3500820AS ATA Device (500GB)
Videokaart : Intel(R) G33/G31 Express Chipset Family
Processor : Intel Pentium E2180 @ 2000MHz
Chipset : Intel G31/G33/G35
Moederbord : Asus P5KPL-AM SE
Fysiek Geheugen : 6144MBDDR2-SDRAM
Monitor Type : LG Electronics LG TV - 52 inches

is dit zat info megsien

Hoi,

Oke dat ga je gezien je videokaart dus niet kunnen spelen je zou er eventueel een losse kaart in kunnen plaatsen, maar dan wordt het ook weer van belang welke voeding je hebt en daar bedoel ik het vermogen mee daar zal dan even rekening mee moeten gehouden worden.

het ziet er naar uit dat je alleen maar de videochip van je moederbord gebruikt. Klopt het dat je geen externe videokaart hebt? het zou ook kunnen dat je nog geen drivers voor je externe video kaart hebt geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
@modag, ja ik had hem al een tijdje als tab open staan (kwam even iets tussen) en was vergeten te refreshen voordat ik postte. maar nu ge-edit.

het ziet er naar uit dat je alleen maar de videochip van je moederbord gebruikt. Klopt het dat je geen externe videokaart hebt? het zou ook kunnen dat je nog geen drivers voor je externe video kaart hebt geinstalleerd.

ik zou het niet weten moet dat anders ook op die ene progamma staan wat ik nou net heb gedownload heb ofniet anders probeer ik wel wat drivers te instaleren als ik weet waar ik die ken vinden

Hoi,

Kijk eens waar de monitor op is aan gesloten op het moederbord of op een losse kaart maar gezien je uitdraai van pcwizard denk ik niet dat er een losse in zit

Laatst bewerkt:
ja, ik heb een vriend die ook een tijd lang amper kon gamen en al bezig was met sparen voor een nieuwe pc. Toen bleek dat hij een beest van een videokaart had maar om een of andere reden geen enkele driver daarvoor. Kijk inderdaad even waar je beeldscherm op aangesloten is. Waarschijnlijk kun je het beste je kast openmaken. je kan dan ook meteen even kijken of je een onderdeel met het ati logo (http://bit.ly/xdwTT3) of nvidea logo (http://bit.ly/yOzjIK) ziet.

Zijn we alweer wat verder waar zit de monitor op? ieder geval beter als de onboard.
Probeer optie 2 eens op deze.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan