assassins'screed 2 gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een graphics driver geinstalleerd zou die dan wel goed werken als ik die spel ga spelen of niet

Hoi,

Ja als hij goed geinstalleerd is zal het geen probleem opleveren, alleen je hebt nog steeds geen antwoord op de vraag gegeven waar de kabel van de monitor in zit. als deze op de onboard zit heeft de losse kaart totaal geen nut.

er staat

dit grafisch stuurprogamma kon geen compatibele grafische hardware vinden :S
heb je megsien nog een op;ossing

Hoi,

Wederom waar zit de monitor op.en waar haalde je nvidea vandaan?

Laatst bewerkt:
het kan betekenen dat je een videokaart van nvidea in je pc hebt die je op dit moment niet gebruikt. ik zou in elk geval de link van modag gebruiken en kijken wat er gebeurt.

edit: zucht ik moet echt leren te refreshen

Laatst bewerkt:
is er nu een driver geinstalleerd? of is er alleen een driverzoeker van nvidea geinstalleerd?

Hoi,

Wederom waar zit de monitor op.en waar haalde je nvidea vandaan?

het stond voor op de monitor ik heb de pc net een 3 maanden ik ga nu kijken waar die is op aan gesloten de kabel zit op een grote ship denk dat het de moederbord is

zie je nog een andere ingang voor je beeldscherm? behalve degene waar die nu inzit? zowel VGA als DVI zou top zijn. zie hier

1. in wat voor aansluiting zit de kabel nu?
2. zit de VGA aansluiting op een andere plek of direct naast de huidige aansluiting?

zou het megsien ook aan kunnen aan liggen dat ik in het verleden eerst window vista had en een paar maanden geleden window 7 erop laten zetten of niet

sorry voor de late mededeling was ik effe vergete

sorry dat begrijp ik niet. je hebt dus 2 aansluitingen naast elkaar, 1 is VGA en 1 is langer dan VGA? wat bedoel je precies? bij langer dan VGA denk ik aan DVI...

ik weet niet hoe dat heet het is gewooon een normale wat iedereen gebruikt denk ik

een foto van je uitgangen (zonder draden erin) zou een stuk meer inzicht geven.
Wat heb je nu precies geinstalleerd?
kun je zien of de monitor op het nvidea onderdeel is aangesloten

sorry ik moet nu weg ik ben morgen weer op deze site

nog bedankt voor alle hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan