• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Astitels in Excel 2013 met VERPLICHTE HOOFDLETTERS??

Status
Niet open voor verdere reacties.

localfauna

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2016
Hallo,

is er iemand die weet hoe je in astitels van Excel 2013 kleine letters kan selecteren? Er verschijnen automatisch hoofdletters. Ik vind dit zo'n ongelooflijk domme verandering! Ik maakte altijd wetenschappelijke Spreidingsgrafieken in Excel 2007 en nu kan ik mijn assen niet meer correct benoemen. t is tijd en T is temperatuur, p is druk en P is vermogen...

Alvast bedankt!

Jan

Ik kan dat zo op het eerste gezicht niet reproduceren. Kun je even een voorbeeldje plaatsen waar dit probleem te zien is?

Helpt het als je er een spatie aan toevoegt ? (PS. ik werk gelukkig met XL 2010)

Ik wou net een voorbeeldje maken in Excel... en nu heb ik wel weer kleine letters. Ik vond het nochtans niet in de instellingen. En neen, mijn CapsLock stond niet aan. Sorry voor de verspilling van uw tijd dus... In het vervolg de boel eens herstarten en kijken of het probleem blijft bestaan :rolleyes:. Waarom heb ik altijd van die rare bugs?

Stond er geen vinkje bij hoofdletters?

Bijlagen

• astitel.png
    astitel.png
    97,8 KB · Weergaven: 201
Probleem opgelost

Ik denk het niet (toch niet zelf aangevinkt), maar nu weet ik tenminste dat je dat deel van het lint ook kan gebruiken voor astitels. Bedankt, ook aan de rest :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan