Asus 3450 512mb op Intel brookdale i845g moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincent1993

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Goedenavond,

Ik wil graag mijn hp evo-d310 met een pentium 4 processor, 1gb ram en een intel brookdale i845 moederboord upgraden naar een betere videokaart. Dit om wat games te kunnen spelen en windows aero werkend te krijgen. Nou zit er op het moederbord een agp videokaart aansluiting, waar ik eigenlijk alleen deze videokaart voor heb kunnen vinden voor een redelijke prijs:

http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_ATI_AGP/Asus/AH3450-DI-512MD2(LP)/-1077334/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=AGP+kaarten

Kan moederbord / pc deze aan? Of zijn er betere alternatieven, PCI videokaarten bijvoorbeeld?

Alvast bedankt!
mvg
Vincent

ik denk dat deze videokaart niet gaat passen.
deze video kaart is voor een agp 8x slot en het slot op je moederbord is agp 4x
ik weet niet welke kaart je hiervoor aan kan schaffen misschien iemand anders?

bij bijlage het moederbord met agp en pci sloten.

Bijlagen

• Image0451.jpg
    Image0451.jpg
    100,9 KB · Weergaven: 41
  • Image0452.jpg
    Image0452.jpg
    100,8 KB · Weergaven: 38
  • Image0453.jpg
    Image0453.jpg
    99 KB · Weergaven: 41
na wat onderzoek op het inet ben ik er achter gekomen dat veel agp 8x kaarten backward compitable zijn met de 4x sloten en dat houd in dat het zou kunnen werken.
misschien iemand anders nog een mening

na wat onderzoek op het inet ben ik er achter gekomen dat veel agp 8x kaarten backward compitable zijn met de 4x sloten en dat houd in dat het zou kunnen werken.
misschien iemand anders nog een mening

Waar haal jij vandaan dat TS een AGP x4 slot heeft?

graag gedaan

maar er is nog steeds geen bevestiging op mijn eerder genoemd punt dat agp 8x kaarten backwards compitable zijn met agp 4x sloten.

weet u dat misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan