Asus 5450 stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Hoi,
Enkele maanden geleden heb ik een Asus 545o via Marktplaats gekocht en tot voor kort werkte de kaart goed. Sinds enkele dagen merk ik na een uurtje War Thunder dat de kaart heet wordt, 61 C.

Het beeldscherm gaat af en toe op zwart onder het spelen, soms voor een fractie van een seconde, soms meerdere seconden achter elkaar.

Ik weet niet hoe oud de kaart is, maar ik neem aan dat dit betekent dat de kaart stuk is?

Nadat ik de kaart verwijderd heb is het beeld prima, kan uiteraard War Thunder niet meer spelen.

Bestaat er een programma waarmee je de grafische kaart kunt controleren?

grtzzzzzzzzzzzzzz.............

Laatst bewerkt:
Is dat niet die kaart met passieve koeling? Dan wordt hij inderdaad soms te heet...

Eenvoudig te controleren of dat de oorzaak is van je probleem: haal het linker zij-paneel van de kast en zet er een tafel-ventilator voor die je richt op het koelblok van de videokaart.
Is het probleem dan over, dan zul je de luchtstroom in de kast moeten verbeteren d.m.v. extra kast-ventilatoren...
Probleem niet over, dan waarschijnlijk videokaart niet fris..

61 graden noem ik niet heet hoor voor een AMD kaart. Voor de meeste AMD Kaarten is 70-80 graden een normale temperatuur.

Als je beeld zwart gaat dan is er iets mis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan