asus 8800gtx of asus 8800 gt

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
ik wou eerst als videokaart asus 8800 gt kopen maar toen zag ik de gtx versie met meer mb geheugen maar de kloksnelheid en processor snelheid is langzamer is dat belangrijk?

die van de asus 8800 gt is:
kloksnelheid van het geheugen 2000 mhz
en processor kloksnelheid 700mhz

en van die asus 8800 gtx is:
kloksnelheid van het geheugen 1800 mhz
en processor kloksnelheid 575 mhz

ik heb een pci express aansluiting op mijn moederbord en goeie aansluiting van de voeding;)

greetz,
kvbmaster

ps. ik kan het fout hebben met de snelheden van de kaarten maar dat hoor ik dan wel:)

Mij staat bij dat uit een test (Computer Totaal?) blijkt dat de GTX op sommige vlakken sneller is en op sommige vlakken langzamer. Terwijl de GT (veel) goedkoper is. Tenminste dit stond mij bij...

bedankt ik denk dat ik toch de 8800 gt neem wel 512 mb maar ja dan upgrade ik die over een paar jaar wel weer:P als die dan al is verouderd

8800GTX is uiteraard beter maar wat je er voor betaald vergeleken met de 8800GT.
Anders ga je voor een 8800GTS die zit er mooi tussen in;)

Anders ga je voor een 8800GTS die zit er mooi tussen in;)

Nee!!!! Niet doen!!!! :D
Ik heb gelezen dat de 8800GTS (die ik zelf heb) minder goed is dan de 8800GT die nieuwere chips heeft. En dat terwijl de GT versie goedkoper is. Duurder is in dit geval dus niet beter!

Nee!!!! Niet doen!!!! :D
Ik heb gelezen dat de 8800GTS (die ik zelf heb) minder goed is dan de 8800GT die nieuwere chips heeft. En dat terwijl de GT versie goedkoper is. Duurder is in dit geval dus niet beter!

De GT versie word beter aangeschreven doordat die goedkoper is en goed presteerd. En het ligt er aan wat voor 8800GTS je hebt.;)

het is zelfs zo dat de 8800gt op EEN gebied beter scoort als de ultra :o dat staat erges op tomshardware en dat is op ultra hoge reso in een bepaalde game (weet niet meer welke) en dat was 1920x1200x32 en daar stond hij gwn boven de ultraxD

het is zelfs zo dat de 8800gt op EEN gebied beter scoort als de ultra :o dat staat erges op tomshardware en dat is op ultra hoge reso in een bepaalde game (weet niet meer welke) en dat was 1920x1200x32 en daar stond hij gwn boven de ultraxD

vandaar ook mijn link in me eerste replay.:confused::confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan