Asus 9600 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe kaart gekregen voor mijn oude pentium 2. Nu zit ik met het volgende probleem. Hij past niet in mijn AGP slot. De oude kaart die ik er in heb zitten is een Matrox Millenium G450 DuelHead-English. Ik moet dus de andere kaart terug brengen naar de winkel. Weet iemand een kaart die wel in dit slot past? Mijn moederbord is een CHAINTECH 6 btm. bij de winkel zeiden ze dat deze er wel in zou passen. Ik heb aan de onderkant 2 sleuven nodig op de kaart.

De ATi Radeon 9600SE is gewoon AGP en zal dus moeten passen op je moederbord als deze een AGP-poort heeft. (is een kleine, bruin slot/gleuf)

Overigens kan ik het moederbord-type dat jij geeft, niet vinden. Dus het lijkt me dat je niet het goede type hebt gegeven.

Het is een AGP poort en de kleur is inderdaad bruinig, maar de kaart die er nu in zit heeft 2 sleuven aan de onderkant en die nieuwe maar 1. Ik heb beide kaarten naast elkaar gehouden. Als ik hem om zou draaien zou hij passen maar dan zit de uitgang in mijn computer. Het moederbord is de chaintech 6btm als type. staat in het boekje van het moederbord. Als ik die nieuwe erin zet gaat het wel het laatste eindje maar kan hem daarna niet verder erin drukken daar er een opstaand randje zit en ik deze er dan niet verder ingedrukt krijg durf dat in ieder geval niet.

Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik ben er dus al achter gekomen. Mijn moederbord is zo oud dat daar dus een andere AGPpoort op zit. Die ik heb is met 2 sleuven en de nieuwe met 1. Kaart is door Mycom terug genomen en geld terug. Opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan