Asus A632N SD-kaart en Mini-SD tegelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RJV1983

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Hallo,

Ik ben sinds 3dagen de gelukkige eigenaar van een Asus Mypal A632N. Deze heeft 2 uitbreidingssleuven namelijk een voor een "bekende" SD kaart en een voor een Mini-sd kaart. Nou is mijn vraag of ik deze twee tegelijkertijd kan gebruiken? in datgeval koop ik nog een mini-sd kaart erbij voor tomtom.

Verders nog een vraagje werkt tomtom 6 op deze PDA? hoor links en recht dat het niet helemaal vlekkeloos werkt, klopt dat?

Alvast bedankt,
RJV

Helaas niemand die het weet,

Afgelopen weekend was ik op een BBQ en daar was iemand met een smartfone die een mini sd geheugenkaartje gebruikt. ik kon het niet laten om het ff uit te testen en wat denk je het werkt :D dus mensen bij de Asus Mypal A632N werkt de gewone SD-kaart en de Mini SD-kaart perfect samen. de kaarten zijn beide van het merk Scandisk (weet niet of dat er toe doet) en zijn beide 2GB groot. heb dus 4GB geheugen.

Mensen die overigens de mypal overwegen. ik vind het een erg fijn apparaat mooi groot scherm. Ik had Asus omtrent deze vraag ook gemailt en kreeg vandaag een mail terug met de mededeling dat je de twee geheugenkaartje samen NIET werken. dus of de mini SD of de gewone SD. met andere woorden daar heb je dus niks aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan