[Asus]A7JC

Status
Niet open voor verdere reacties.

denechtew

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2006
Hallo,

Ik ga ongeveer binnen 6 weken mijzelf een laptop aanschaffen en ik had dus gedacht aan een Asus A7JC. Ik heb deze al in de winkel gaan bekijken en vind deze laptop zeker niet slecht. Zijn er mensen die deze laptop hebben en hun "revieuw" ervan willen plaatsen mag groot zijn mag klein zijn. Ik zou gewoon graag wat info bijeenkrijgen over deze laptop dat ik géén kat in een zak koop. Het gaat hier wel om een 1800euro daarmee. Hoealng is de levenduur van die grap ? En, de graffische kaart is die goed voor op te gamen de laptop gaat wel hoofdzakelijk gebruikt worden om "photoshop CS2" , "Dreamweaver 8", "Director", "Macromedia Flash", en nog van deze programma's op te draaien. Ja, ik ga dus webdesign volgen. Wat denken jullie over deze laptop? Deze heeft ook een tv functie heb ik gezien, en iemand hier zei dat deze ook een kastje had voor te ontvangen of zoiets ? Hoe gaat dat juist in zijn werk ?
Hier zijn de algemene Specs.
ASUS: Notebook - A7JC-
17"WXGA
CoreDuo T2400 1.83Ghz,
1GB DDRII, Intel 945PM,
X1600 256MB,
WLAN ,
Bluetooth,
Integrated Camera ,
Windows XP Home
. . . en nog veel meer.

Goede aankoop ?

Mvg DenechteW.

Ik ben ook zoekende en heb zelf ook 1 gb ram en dat werkt perf. voor de programma's die je nu wilt gebruiken. ( zelfs tegelijkertijd). maar een laptop kan je NIET met een pc vergelijken. de specificaties zijn ZEER goed. je kunt hier inderdaad lekker op gamen maar je moet natuurlijk nooit denken dat hij over 2 jaar nog steeds de beste spellen het beste kan geven..:cool:

nog geen laptop..over levensduur weet ik niets.

erwinokken zei:
Ik ben ook zoekende en heb zelf ook 1 gb ram en dat werkt perf. voor de programma's die je nu wilt gebruiken. ( zelfs tegelijkertijd). maar een laptop kan je NIET met een pc vergelijken. de specificaties zijn ZEER goed. je kunt hier inderdaad lekker op gamen maar je moet natuurlijk nooit denken dat hij over 2 jaar nog steeds de beste spellen het beste kan geven..:cool:

nog geen laptop..over levensduur weet ik niets.

Merci voor reply nog mense of mensen die hierover Revieuws weten staan?

Mvg DenechteW

:confused: Batterij gaat 2 uuur mee :s en ik heb 14 uren informatica in een week tijd op school. En ik heb dus de laptop zeer hard nodig en zijn batterij ook is er een mogelijkheid om hem langer te laten meegaan zwaardere batterij ? (stekker in het school insteken kan uiteraard ook.)

Ja, dit zou wel moeten ivm dat school weet dat een laptop zo niet meegaat, bij ons ICT kan je een laptop kopen dus weten ze er alles vanaf.

Sorry, hij was ook heel krom. Voordat je aan onze ICT (computer) opleiding begint kun je dus een LAPTOP kopen. (hoeft niet) (en je mag hem gerust ergens anders kopen) maar is makkelijk i.v.m dat je echt alles mee hebt.. DUS..zij weten dat een laptop maar 2á3 uur meegaat. En als je Informatiekunde (VMBO/HAVO/VWO) (dat verplichte school nog) hebt, ben je hier normaal geen laptop voor nodig maar voor de volgende opleiding wel. Hun weten dus dat het niet lang mee gaat en dat het beetje logisch is dat je de stroom gebruikt :cool:

Ja, ik heb een geinformeerd bij iemand dezelfde richting volgt, en hij vertelde me dat er stopcontacten waren dus oké . :) moet een laptop ook volledig plat zijn voor je hem oplaad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan