asus a7n8x Deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
mijn moederbord de ASUS A7N8X Deluxe, herkent geen dubbelsided geheugen. :( kan ik hier wat tegen doen, het is 512 333 Mhz geheugen.....

Wie weet wat ?

ik heb nu 1 keer 256 333mhz (single sidded) erin zitten maar als ik die 512 333mhz (dubbel sidded) erin zet en doe vervolgens de pc aan dan start ie wel door maar mijn monitor blijft stand-by, ik heb ook geprobeerd om die geheugen in een andere bank te zetten maar niets hielp..dus kan ik nog wat doen dat het wel herkend word ????

;)

DOMME vraag misschien maar wat moet ik dan omruilen die geheugen of die moederbord..en gaan ze daar dan niet moelijk over doen??

BEDANKT VOOR JE MOEITE ;)

Geheugen. En het geheugen doet het duidelijk niet dus je maakt gewoon gebruik van de garantie.

maar ik heb ook het geheugen van me neef erin geprobeerd ook een 512 333mhz dubble sidded en die deed het ook niet ligt het dan tog niet aan de moederbord ?

Ook niet als je 'm alleen erin stopte? Heb je ook verschillende geheugenslots geprobeerd?

Experimenteer met één en verschillende reepjes, verschillende geheugenbanken, met andere reepjes op jouw moederbord en met de 'kapotte' reepjes in een ander moederbord etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan