asus a7n8x geeft geen beeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
ik heb hier een pc van iemand staan
de klacht was geen beeld meer.
ik heb voeding vervangen gehad geheugen video kaart alles van hd en overige stroom verbruikers los bios reset en ook nog eens alles afzonderlijk op een test mobo getest resultaat alles werkt behalve op de pc waar het op hoort te werken.

pc springt wel aan op de orginele video kaart zet hij na aanschkelen beeld op stanby op me andere video kaart bleef het beeld aan zonder signaal.

nog een pci kaartje erin gehad ook niks

als de hd is aangsloten blijft het hd lampje ook non stop branden.

ik vermoed dat de bios gefalsht is wat me niet logisch lijkt er zit geen diskdrive in die pc en ze hebben er ook verder niks ingehad van diskdrive.

dus blijft over dode procesos of dode bios of ben ik bij me testen iets vergeten me te nemen.

de pc is intussen enkelde malen gereviseerd voor zover ik weet heeft enkelde jaren terug een hd crasch plaats gevonden vorig jaar heb ik zelf nog een hd vervangen omdat de huidige aardig op craschen stond.

en er is vorig jaar een voeding uit gefikt sindsdien zijn er enkelde problemen met die pc aan blijven houden.

kan het eventueel nog zin hebben de procesor even los te halen en terug te zetten heb daarvoor op het moment geen test mogelijkhijd bij de hand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan