ASUS A7N8X-X wil niet draaien...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ducman

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2001
Berichten
7
Dames/Heren probleemgoeroe's,

Na een nieuwe Mammaplank te hebben gemonteerd en aangesloten gebeurde er na een duw op de powerswitch.....niets!

Alle jumpers staan volgens default settings en voor zover ik weet heb ik ook alle connectoren op de juiste plaats zitten....

Het zou zomaar eens kunnen dat ik wat vergeten ben, alleen ben ik een beetje uit de opties die ik had.

Ik zou via deze weg eens willen brainstormen over m'n probleempje.
Alvast bedankt!!
 
Zou toch alles een keer goed nalopen kan zijn dat je een connector niet goed hebt aangesloten.
Ik heb het idee dat de atx power swits niet goed is aan gesloten. of dat je een driedelige connector hebt dan zit je misschien net op een verkeerde aansluiting.
 
Laatst bewerkt:
Heb je je moederbord wel op de voeding aangesloten?

Misschien heb je toch een fout gemaakt met het aansluiten bij de connectoren, ik heb ook wel eens gehad dat ik alles had omgedraaid.

Loop alles goed na, en als het dan nog niet lukt, dan kun je het beste met je PC ff naar de PCboer gaan, msischien dat hun er iets aan kunnen doen, en als het dan nog niet werkt een ander moederbord kopen
 
Heb je wel afstandbusjes tussen je mamaplank en de kast?
 
ASUS doet het weer....

Ill be damned....blijkt dus dat de voeding de geest heeft gegeven...

Ik heb "voor de gein" eens een oude 300W atx er in gehangen en nu blijkt dus dat het systeem gewoon opstart..
Heeft toch nut dat brainstormen...

Dank allemaal voor de aangedragen hints!!
Hans.
 
De oplossing kan soms redelijk simpel zijn.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan