Asus A7V333 jumpers

Status
Niet open voor verdere reacties.

phantom819

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Hallo,

Een vriend van mij heeft vandaag een ' nieuw' mobo geinstalleerd (Asus A7V333) maar heeft een probleem. Als het goed is gaat er een AGP videokaart op maar die heeft hij niet. Hij heeft alleen een PCI videokaart van ATI. Is het mogenlijk om met jumpers het mobo zo in te stellen dat de pci videokaart wordt gebruikt. We krijgen nu namelijk geen beeld omdat er geen onboard op zit en het mobo de PCI kaart niet pakt!

Mvg Ph@ntom

nee echt een PCI kaart (zonder express.. ;)) Op het mobo kan een agp kaart maar die heb ik niet en hij ook niet..

Bios al gereset? Even de batterij er voor een minuut of tien afhalen. Wel de stroom afkoppelen.

Bios al gereset? Even de batterij er voor een minuut of tien afhalen. Wel de stroom afkoppelen.

ook al gedaan, op f1 drukken (hij zij dat dat wel eens hielp als hij geen beeld meer had:p;)) Hij krijgt bij zijn vorige moederbord soms pas beeld bij het inlogscherm van xp. Maar omdat hij nu een ander mobo heeft vraagt de bios waarschijnlijk vanalles of moet windows opnieuw geinstalleerd worden. Maar dat kunnen we nu dus niet lezen.. we kunnen ook niet in de bios komen. Komt er dus op neer dat de monitor geen signaal krijgt van de videokaart. Ik heb het idee dat het mobo niet 'weet' dat de videokaart in een pci slot zit. PCI slot krijgt toch pas later pas prioriteit?

Hoi,

Heeft niemand in je omgeving niet een agp kaartje even te leen dat je tenminste even in de bios kan kijken.

Modag

er wordt idd een agp kaartje geregeld maar betwijfel of dat gaat lukken..
de bios instellingen is de enige optie denk ik toch? anders sluit ik de topic.. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan