Asus A7V8X

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb een Asus A7V8X moederbordje geplaatst met een AMD 2100+ processor. Hoewel alles draait, vraag ik me af of ik het goed heb gedaan met het installeren van de drivers. Ik heb namelijk ergens gehoord dat je de drivers moet installeren voordat je je andere apparaten installeert. Anders zou het systeem instabiel kunnen worden.
Dat kon bij mij niet omat Windows al was geinstalleerd. Wie weet hier iets van?

Er zijn dus wel problemen, ik weet alleen niet of ze met het MB te maken hebben.
Zo is met het volgende overkomen:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&postid=680751#post680751

Verder vind ik het opbouwen van mijn bureaublad veel te traag gaan: allemaal 'witte' icoontjes, die opgebouwd worden tot de icoontjes die ik zelf gegeven heb. dat moet volgens mij met een dergelijk systeem veel sneller gaan.

De 4 in 1 drivers heb ik natuurlijk gelijk geïnstalleerd.

Wat zijn de verdere specificaties van je systeem?

Je hebt zo te zien Multiboot, helaas (als het daarmee te maken zou kunne hebben), heb ik hier niet veel verstand van.

Hoi,

Welk OS gebruik je?

Ik heb nl het zelfde Asus moederbord en het advies van mijn computerboer was dat ik het beste de met XP meegeleverde 4 in 1 drivers kon gebruiken nadat ik hem melde dat sommige spellen niet goed draaiden (Radeon 9700 Pro) Ook goed zijn de drivers die bij SP1 zitten.
Na zijn advies opgevolgd te hebben (nieuwe installatie WinXP) liep alles als een trein!

Grtzzz.

Ik heb idd multiboot (ME en XP). En het pnieuw installeren van XP zou ik dus juist willen voorkomen....

Geplaatst door gompie1304
Ik heb idd multiboot (ME en XP). En het pnieuw installeren van XP zou ik dus juist willen voorkomen....

Ik heb hetzelfde mobo en geen probs.Mocht een nieuwe installatie het probleem oplossen,dan is het het overwegen waard,toch!

Geplaatst door Rob73

Ik heb hetzelfde mobo en geen probs.Mocht een nieuwe installatie het probleem oplossen,dan is het het overwegen waard,toch!

dat ga ik idd doen. kreeg net alweer een blauw scherm met een melding over conflicterende stuurprogramma's. waar vind ik de (meegeleverde) 4 in 1 drivers van XP?

nou, heel graag. wat is er overigens beter aan dan de drivers die met het bord worden meegeleverd?
hoe doen we dit? kan je het mailen?

Naar mijn weten heeft XP geen standaard Via4in1-drivers.
Ik moet elke keer na een installatie van XP, handmatig nog es de drivers installeren.

Rob73 denkt daar blijkbaar anders over.... Ik ben benieuwd.

daar ben ik nu mee bezig. moest eerst even de nodige data veiligstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan