Asus A8F kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexus

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2005
Berichten
34
Hallo,

al ongeveer drie maanden dwaal ik rond in de laptop wereld. Ik begin er een beetje inzicht in te krijgen, maar ik blijft 't lastig te vinden goed te kunnen vergelijken.
Ik ben weinig spannends van plan met m´n laptop. Gewoon standaard office dingen, wat foto bewerken en redelijk veel internetten. Ik heb wel vaak een hoop vensters naast elkaar open staan. Daarnaast zal ik 'm redelijk vaak mee moeten nemen, vandaar de 14 inch. Het gewicht en de accu zijn dus ook van belang.

Mijn voorlopige keus is gevallen op de:
Asus A8F (http://www.kieskeurig.nl/kopen/42D4AE23CE3E70AEC1257196003726EF.htm)

Ik heb nu nog een aantal vragen:
1. Is Asus een goed merk? Ik ben er niet bekend mee. Hoe zit het met service e.d.?
2. Ik zag dat er verschillende internetwinkels voor een relatief voordelige prijs deze laptop
verkopen. Ik ben dit niet echt gewend, maar is de service bij deze zaken in vergelijking
tot gewone winkels?
3. Zoals eerder gezegd ben ik van plan om 'm redelijk veel mee te nemen. Hoe lang kan ik
bij normaal gebruik ongeveer met deze laptop doen? En als ik een 2e accu koop, zijn
er dan nog zaken waar ik op moet letten?
4. Zoals eerder gezegd ben ik van plan veel te internetten, vooral via WiFi. Een snelle
verbinding is dus belangrijk. Is er verschil in snelheid tussen de soorten inbouw voor
wifi?
5. Op de site kieskeurig .nl staat dat de laptop 1900 gram weegt. Ergens anders kwam ik
(geloof ik) 2200 gram tegen. Hoe is dit verschil te verklaren?
6. Als ik Asus A8F ergens invoer krijg ik verschillende types te zien. Het is mij niet
duidelijk wat het verschil is. Zijn dit gewoon nieuwere generaties?
7. Is dit een goede koop?

Pff. Lang verhaal, een hoop vragen. Ik hoop dat mensen me met (een deel van) deze vragen kan helpen. Ik ben van plan om op korte termijn te gaan komen.
Alvast bedankt voor reacties want ik raak af en toe de weg kwijt,

Met vriendelijke groet,

Alexander
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan