Asus A8M-SLI premium geen fancontroller mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Mijn moederbord (Asus A8N-SLI premium) accepteerd maar geen fancontroller.
Ik heb een Lian Li fancontroller uit een ander systeem (Asus A8E-de luxe) gehaald (waar het prima werkte) en in mijn pc gezet. deze controller geeft de draaisnelheden van cpu fan en front- en rear fan aan, evenals de temperaturen. Met deze controller kan de draaisnelheid niet aangepast worden, maar geeft alarm als temperaturen te hoog worden. Helaas geeft dat ding nu continue alarm terwijl alles goed is. Aan de controller zelf mankeerd niets. We hebben de hele dag gezocht en het uiteindelijk opgegeven. Is er iemand die op hetzelfde moederbord wel een controller heeft aangesloten? Kan het soms ergens een instelling zijn?
mvrgr. Martin.

Vandaag de controller op mijn werk nog even door laten meten, maar die is o.k. Nog eens geprobeerd, maar nu krijg ik ook de melding "CPU-fan draait te langzaam".

Laatst bewerkt:
Q-fan staat uit. Op de een of andere manier krijgen wij de controller (die gegarandeerd o.k. is) niet aan de praat. Op de asus site staat hierover ook niets beschreven. Misschien is er iemand met hetzelfde moederbord die er wel een fancontroller op heeft aangesloten??
mvrgr. Martin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan