Hallo mede forumleden,
Ik heb even een vraag.
Ik heb een pc van m'n vriend gekregen, hij kreeg hem niet aan de praat.
Specificaties die ik weet:
Mobo: Asus A8N-SLI Deluxe
Videokaart: 7900gtx king kong versie(http://www.asisupport.com/ts_7900GTX_larg.jpg)
Processor: Amd athlon x2 4400+ (socket 939)
Het probleem:
Als ik de pc aanzet gaan alle ledjes branden. GEEN bios piepjes te horen, waarschijnlijk omdat hij geen speaker heeft, hij heeft namelijk nooit piepjes gemaakt.
Monitor aangesloten, geen beeld. Ik heb 2 van deze videokaarten, die heb ik geprobeert in mijn eigen pc, ze doen het allebij.
Ik heb de cmos gereset en de batterij 5 minuten eruit gehad.
Hard drive met Windows 7 (32bit) doet het gewoon in andere pc's.
Ik had zelf nog precies z'n moederbord thuis liggen en heb ook geprobeerd met dit moederbord, zonder enig resultaat. Ik heb ook een andere processor geprobeerd maar dit mocht ook niet helpen....
Ik heb trouwens geen andere voeding gebruikt, maar alles lijkt het te doen op deze voeding(heeft het bijna 2 jaar zo gedaan).
Heeft één van jullie enig idee wat het kan zijn??
Alvast bedankt.
Gr. Bardi
Ik heb even een vraag.
Ik heb een pc van m'n vriend gekregen, hij kreeg hem niet aan de praat.
Specificaties die ik weet:
Mobo: Asus A8N-SLI Deluxe
Videokaart: 7900gtx king kong versie(http://www.asisupport.com/ts_7900GTX_larg.jpg)
Processor: Amd athlon x2 4400+ (socket 939)
Het probleem:
Als ik de pc aanzet gaan alle ledjes branden. GEEN bios piepjes te horen, waarschijnlijk omdat hij geen speaker heeft, hij heeft namelijk nooit piepjes gemaakt.
Monitor aangesloten, geen beeld. Ik heb 2 van deze videokaarten, die heb ik geprobeert in mijn eigen pc, ze doen het allebij.
Ik heb de cmos gereset en de batterij 5 minuten eruit gehad.
Hard drive met Windows 7 (32bit) doet het gewoon in andere pc's.
Ik had zelf nog precies z'n moederbord thuis liggen en heb ook geprobeerd met dit moederbord, zonder enig resultaat. Ik heb ook een andere processor geprobeerd maar dit mocht ook niet helpen....
Ik heb trouwens geen andere voeding gebruikt, maar alles lijkt het te doen op deze voeding(heeft het bijna 2 jaar zo gedaan).
Heeft één van jullie enig idee wat het kan zijn??
Alvast bedankt.
Gr. Bardi