Asus A8N-SLI

Status
Niet open voor verdere reacties.

PdeBruin

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Helaas had ik ellende met een nieuw ASUS A8N-SLI moederbord met het downloaden van bestanden .. het was soms een keer goed gegaan maar meestal als de bestanden groter werden zoals DirectX of AdobeReader kreeg ik corrupte files welke meestal niet of fout installeerden en soms ook het uitvallen van het systeem

Wat blijkt om een lang verhaal kort te maken Het ASUS moederbord A8N-SLI wat ik gebruik komt met drivers van NVIDIA voor de bus, datastorage (raid), de LAN, audio en ook een firewall met netwerk management software. Dus de hardware van ASUS en de software van Nvidia zal ik maar zeggen omdat Nvidia ook een aantal chips op het bord levert - Als je nu de firewall en de netwerk management software verwijdert dan zijn alle corrupte file download problemen opgelost....

Niet dat ik zo verstandig ben maar na dagen van proberen en zoeken naar o.a een virus en rommelen met de hardware vond ik nadat ik me aangemeld had op de ASUS site in het Forum dat de hardware drivers van Nvidia de boosdoeners zijn.. Heb het natuurlijk direct geprobeert en kan nu echt zeggen het downloaden nu lukt op grote snelheden en hele grote bestanden mits je NIET de drivers en vooral de firewall van Nvidia NIET gebruikt.. Hopelijk heeft u met dit commentaar weer een oplossing voorhanden.

Ps. mijn CD is de A8N-SLI Motherbord - Nvidia nforce 4 support cd rev 99.06

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan