ASUS A8V DELUXE en samsung 512mb 1rx8 pc2:> past dat ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

robien

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Ik heb een ASUS A8V DELUXE moederbord en een losse geheugen component van Samsung 512mb 1rx8 pc2.

Passen die twee bijelkaar.

Op dit moment heb ik 2 x 256mb geheugen erin zitten. Kan daar nog wat bij ???

Wie o wie kan mij helpen ???

Alvast bedankt voor de moeite.

Hm, met het in Google intypen van de moederbordnaam krijg je heel veel hits. Je kunt alles vinden / lezen over het plankje (ook dat er vier geheugenslots inzitten...) Klik

Ja idd. EBay en Marktplaats.

Hm, met het in Google intypen van de moederbordnaam krijg je heel veel hits. Je kunt alles vinden / lezen over het plankje (ook dat er vier geheugenslots inzitten...) Klik

Ja dat er 4 slots inzitten wist ik al, maar kan ik die van 512 mb er dan gewoon bijplaatsen ???

Er zijn idd 2 van de 4 slots gevuld met 2x 256 mb latjes. Er zijn dus nog 2 slots over. Ik heb nog eentje liggen van 512 mb. Ik vroeg me dus af of ik die er zo in kan zetten.

Je hebt 4 slots, 2 zijn er gevuld...................

Als die ene module voldoet aan de eisen die de fabrikant aangeeft, zal dat geen probleem zijn. Op een uitzondering na. Soms werken geheugenmodus gewoon niet samen.

ookal heb je 4 geheugen banken .
dat geheugen gaat nooit passen het is namelijk DDR2 geheugen
het is namelijk 240 pins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan