asus bord gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hoi
Wie heeft er een moederbord met naam abit NV7m ik heb amd 1700+ 64 maar in het boekje staat er zit een ethernet kaart onboard nou bij mij niet dus ik heb niet de NV7m maar wat dan wel er staat niet 1 nr op het bord er hoord een sticker op te zitten niets van dat alles
Het mooie is dat er in het bios wel LAN disable enable staat dat wijst toch op een onbord dacht ik,mensen zullen zeggen dan zet je er een pci kaart in ja okay maar weet nog het type moeder bord dan nog niet wie weet hier meer over
vgr Jos

Laatst bewerkt:
Dat LAN enable/disable staat er standaard in, dat zegt niks over het feit of er wel of geen onboard netwerkkaart op zit.
Download even het volgende progje: ctbios , die identificeert je moederbord wel voor je.

Volgens mij klopt er ergens iets niet. Ik kan geen NV7m vinden bij Asus, wel bij Abit. Het lijkt mij dat of het merk of het type niet klopt.

abit geen asus

maestro12 zei:
Volgens mij klopt er ergens iets niet. Ik kan geen NV7m vinden bij Asus, wel bij Abit. Het lijkt mij dat of het merk of het type niet klopt.
sorry voor de fout ik heb het veranderd in abit bij deze wil ik iedereen bedanken voor de berichten.
Ik zal het niet nalaten te melden als alles weer werkt bedankd iederen:thumb:

die ethernet zit onboard, en type staat meestel tussen de PCI aansluitingen

ethernet onboard

BANDIT123 zei:
die ethernet zit onboard, en type staat meestel tussen de PCI aansluitingen
.
Bij deze dank ik iedereen voor zijn inzet veel reacties waar je wat aan hebt,sorry de ethernet zit NIET onboard[deze hoort boven de 2 usb aansluitingen te zitten ] het type is eraf gehaald klopt ook hoort tussen de PCI banken te zitten de oplossing was een kaart erin prikken loopt als een trein ik kijk later via bv www.sandra.nl welk moederbord het is de pc is 2de hands was 3mnd oud ik denk dat de onboard is verwijderd een opgevraagde cd met drivers installeerde hij prima.
Waarom hij bij de andere ethernet kaart zei hij staat uit ben ik nog niet achter de pc draaid dus bedankd iedereen Vgr Jos
:thumb: :thumb: :thumb:

Lan

Sarvo zei:
Dat LAN enable/disable staat er standaard in, dat zegt niks over het feit of er wel of geen onboard netwerkkaart op zit.
Download even het volgende progje: ctbios , die identificeert je moederbord wel voor je.
Hoi Sarvo dank je voor je tip ik heb zelf sandra willen gebruiken wat niet meer nodig was mischien later tot nu toe draaid alles perfect sorry ik had dit zelf ook moeten weten ctbios ken ik niet maar zal een zelfde pro zijn Ik hoop dat andere lezers er nog wat aan hebben toch bedankd voor de moeite:thumb: :thumb: Jos

moederbord

Sarvo zei:
Bedankt voor je reactie ik heb gekozen voor sandra deze doet hetzelfde bij deze zal ik eerst heel het web afzoeken voor ik weer een vraag stel ik had nl al eerder sandra maar was dit vergeten zo is het wel erg makkelijk ik zal er voor waken dat niet meer gebeurd sorry voor het ongemak ik hoop dat andere er nog wat van opsteken Jos

verenigingslid

Beste mensen.,

Ik zal zo snel als mogelijk lid worden om de site te steunen,dit is wel het beste forum wat ik ben tegengekomen.
Altyd meerdere andwoorden die ook altyd werken deze site verdiend dat er voor betaald word
ook al is uit vrije wil, voor mij een top forum. Jos

leuk om te lezen.

Sarvo zei:
Dat is nou altijd leuk om te lezen :thumb:
.
Hoi Sarvo
Doe ik dit wel goed zo ik hop het ik heb het gemeend en graag gedaan keep on going.

Vgr Josnixs

:) Als je iets verkeerds doet hoor je het vanzelf wel hoor, als je je wil aanmelden bij de vereniging, kan dat hier: ***klik***

Vereniging

Hoi Sarvo.

Okay dank voor je reactie,wanneer je gewoon lid kan worden door storting zal ik dit snel doen.
Je hebt gelijk ik heb al eens een reactie geplaatst zonder komma`s en punten dat werdt idd ook direct netjes gezegd.
Ik blijf niet snel ergens hangen op een forum maar dit is zo gemakkelijk,je krijgt een link in je inbox reageer je niet heb je pech maar dit is een goede manier zeker voor mensen die ook veel vergeten,zoals ik
Het heeft me lang gekost om zo`n goed forum te vinden maar dit heb ik je eerder al verteld.
VGR Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan