ASUS: Cannot boot from CD.

Status
Niet open voor verdere reacties.

brian045

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
Ik heb de screenshot ervan gemaakt, ik wil me PC rebooten maar het lukt niet want hij zegt cannot boot from CD.
Ik wil hem rebooten vanaf mijn CD, iemand tips ??

Bijlagen

• jajaja.jpg
    jajaja.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 78
Laatst bewerkt:
Cd/dvd uit de drive halen of uit de virtuele speler en dan rebooten.

Of kan ik ook de PC opstarten en dan alt F10 doen en dan naar fabrieks instellingen ?
Dat wil ik ook, dat zag ik net bij iemand anders topic. Even proberen?

Bestanden blijven toch gewoon op een cd staan?

Jaa, maar als ik de bestanden open en uitvoer geeft ie die meldingen.
Haal ik de CD eruit dan gaan de bestanden weg van de PC zeg maar.

Ik moet hem echt snel rebooten .. Of moet ik hem opstarten met de CD erin ? Maar dat werkt ook niet, heb ook al met opstarten alt + f10 of f8 maar dat werkt niet :S
Geen andere manier ??

Bij systeemherstel zegt ie dat er geen herstel punten zijn ..

Vraag ik me af wat je installeert? JE zit nu in een bootloader van een cd te rommelen lijkt het.

Vraag ik me af wat je installeert? JE zit nu in een bootloader van een cd te rommelen lijkt het.

Ja, ik duw de CD erin en hij opent een mapje.
Het enigste wat kon rebooten was dat bestandje.

Hij zegt als ik hem aanklik:

Cannot boot from CD.
Ja de rest kan je zien op de foto, maar weet je niet wat ik hiervoor kan doen om hem toch de resetten ? Vorige keer had ik dat ook maar toen had iemand me geholpen en deed ie het op andere manier.

Systeemherstel heeft maar 1 herstelpunt en dat is vandaag .. Niks van fabrieksinstellingen

Ja als je wil opstarten vanaf cd, zul je de cd-rom speler als eerste opstart moeten zetten.

Afhankelijk van het moederbord zou je toets kunnen indrukken om het Bootmenu te krijgen. Anders moet he tin het Bios zelf aangepast worden. Echter geef je nog steeds niet aan wat je aan het installeren bent.

Ohh, recovery probeer ik uit te voeren. Ik wil me computer weer naar fabrieks instellingen zetten.

Recovery schijf erin en opstarten al geprobeerd?

Ja, ik kom dan in een menu.
Ik ga dan naar tabblad ''boot'' maar ik heb van alles geprobeerd maar ik kom niet verder, hij blijft alleen staan ook al druk ik enter of de daarvoor gegeven toetsen.
Anders nog eens proberen ?? Of hoort het ook via dit menu uitgevoerd te worden ?

Met recovery krijg je inderdaad vaak een menu met wat je wil doen.

oke ik ga het nog even proberen met opstarten en anders ben ik zo weer terug :(

Onthou even wat er nog meer in het menu staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan