Asus Crosshair IV Formula Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

SherL0ck

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2011
Verzoek om drivers

Recent heb ik na een Crash van mijn systeem mijn computer geheel opnieuw geinstalleerd, helaas kwam ik er al snel achter dat ik geen enkele driver cd meer in bezit had. ik heb de cd waarschijnlijk wel ergens liggen maar ik kan het niet vinden momenteel.

Bij deze is mijn vraag of iemand een Copy van de CD ergens kan oploaden zodat ik alle utilities en drivers weer in een heb want de site van Asus heeft de helft er niet op staan.

Of als iemand een link heeft waar ik het wel kan vinden is dat ook welkom.

Gaat om een Windows 7 Ultimate 64 Bit Systeem voor de mensen die het willen weten

Hartelijk bedankt voor alle hulp!

Het probleem met de Asus website is dat alles er juist niet op staat. en niet duidelijk.

en de geplaatste Link werkt niet.

Het probleem met de Asus website is dat alles er juist niet op staat. en niet duidelijk.

en de geplaatste Link werkt niet.

Snap echt niet wat daar dan juist NIET op staat hoor , staan alle nodige drivers op en 23 utilities dacht ik te zien gisteren.. Of jij ziet niet goed :D of jij moet wat duidelijker zijn.

De link probeerde ik te openen en die werkte gewoon niet. wat er fout aan de link is weet ik ook niet.

alle nodige drivers en Utilities staan er niet zoals op de cd. ik mis dingen en sommige werken gewoon niet lekker in de versie die op de site staat. vandaar dat ik de cd weer wil hebben.

Dus aub geen links naar asus meer want die hebben het gewoon niet staan.

Toch bedankt voor de suggesties

Wat ik nodig heb is een exacte copy van de bijgeleverde Driver cd.

denk dat je dan tog even een mailtje moet sturen naar asus het geen wat jij wilt zijn verouderde drivers
de kans dat iemand die cd heeft acht ik zeer klein die worden meestal gelijk in de prullenbak gegooid
omdat nieuwste drivers op internet staan

De versie van op de site zijn officiele drivers/utilities voor jouw windows 7 64 bit.

Als die niet werken op jouw systeem denk ik dat er iets anders scheelt.. (dusdaar ik er zeker van ben dat van op de site wel goed werken).
Nuja, hulp is aangeboden, als je die niet wil aannemen dan zoek ik ook niet verder.

Bedankt voor de hulp. Asus heeft ook geen hulp. ik baal hier wel van want ik verlies hierbij gewoon handige utilities...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan