Asus EAH5570 series

Status
Niet open voor verdere reacties.

raditz123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
Hallo,

ik had een vraagje over mijn videokaart, ik heb laatst een nieuwe pc gekocht. Maar nu na een paar weken gebeuren er opeens rare dingen als ik af en toe aan het computeren ben.

Ik gebruik de pc voornamelijk om programma's zoals : Adobe after effects etc. mee te draaien. En af en toe om erop te gamen.

Ik upload er even een plaatje bij, zodat jullie kunnen zien wat er aan de hand is. Ik wou gewoon even weten of hier een oplossing voor is, want m'n videokaart kan ik wel opsturen maar dan wil ik het wel zeker weten.

Alvast bedankt!

2evujiq.jpg

btw: als ik m'n pc opnieuw opstart dan gaan de strepen weg, en ik heb ook een keer een blue screen of death gehad

je garantie aan spreken dus terug naar de computer zaak waar je hem hebt gekocht
dit hoort niet met net nieuw gekochte computer
je kunt dit als bewijs gebruiken

Bedankt voor je snelle reactie,

ik ga dan maar m'n videokaart opsturen, want je weet zeker dat het hieraan ligt?

mvg.

nou alleen je kaart ik zou je hele pc mee sturen je zecht tog dat je de pc net nieuw hebt

gewoon met de gehele pc(kast) naar de winkel

nou alleen je kaart ik zou je hele pc mee sturen je zecht tog dat je de pc net nieuw hebt

Misschien wel zelf geassembleerd..

Wanneer je een hele pc in 1 heb gekocht hele pc terug, als je 'm zelf heb gemaakt stuur je alleen de videokaart.

Ja hij is idd zelf geassembleerd,

Stuur binnenkort de videokaart terug,
bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan