Asus EAH5870/G/2DIS/1GD5/A

Status
Niet open voor verdere reacties.

murtie

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2009
Ik heb deze videokaart.
Als ik callofduty mw2 online speel dan valt de pc na een tijdje uit en daarna maakt de kaart enorm veel geluid .Ik heb de pc toen uitgezet.
De andere temperaturen zoals processor zijn nooit boven de 50 graden.
De cpu en moederbord zijn erg lage temperaturen , 40 a 50.
Heeft het te maken dat de kaart warm wordt ?
Ik heb kortgeleden de kaart wel goed schoongemaakt.
Maar niet helemaal uitgeschroeft met kleine schroefjes op de kaart.

jazeker. tijdens gamen vind ik wel logisch dat de fan ietsjes sneller en een beetje geluid maakt. Dat vond ik niet erg. Maar had niet verwacht de pc uitviel en een enorme geluid van de kaart zou komen.

Als er verder niets aan de machine is veranderd (softwarematig en / of hardwarematig) dan zou ik het zo 1,2,3 ook niet weten, tenzij:

ik ken de kaart niet, dus weet niet of hetgeen ik hierna schrijf wel kan:

maar heb je de fan gedemonteerd tijdens het schoonmaken? (kan de fan gedemonteerd worden....?)

en daarna mogelijk verkeerdom teruggeplaatst, zodat er ipv geblazen / aangezogen, aangezogen / geblazen wordt?

heb nooit gedemonteerd . alleen goed van het buitenkant schoongemaakt en stoffen op de fan weggehaald.
Misschien is mijn behuizing niet erg goed voor koeling ?
Ik heb een Aopen es45b zilver.

Dat kan ik hiervandaan niet bepalen. Je geeft niet aan of de kaart altijd goed heeft gewerkt. Daar ging ik wel vanuit. Dat kon ook moeilijk anders, want een nieuwe kaart bevat nog niet (te)veel stof. Ik ging er derhalve vanuit dat de problemen onstaan zijn ná de reiniging?
Is het echter zo dat de kaart recent is geplaatst en dat daarna de problemen zijn ontstaan, da mag je idd. aannemen dat er geen goede airflow in de kast aanwezig is tengevolge waarvan het probleem zich voordoet.

Laatst bewerkt:
Toen ik de kaart nog net nieuw had gekocht was de temperatuur nog steeds dezelfde als nu . Het ligt niet aan de probleem met reiniging.
Ik heb de kaart nooit opengeschroeft en de schroefjes nooit eruit gehaald.
Tijdens gamen wordt het wel 60 graden en ook itsjes meer.
Ik denk ook dat ik niet genoeg airflow in mn kast heb .

Voor de zomer vakantie had ik kaart gekocht en een maandje later was de probleem begonnen .

Ik was eerder ook van plan om een andere behuizing te gaan halen , maar kon niet kiezen welke merk en met beter koeling.
Mn huidige is niet meer zo goed de Aopen es45b.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan