Asus eee 901 crasht telkens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Masss

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2009
Hallo,

Ik zit met een vervelend probleem, morgen ga ik op vakantie en mijn 901 crasht telkens bij een vastloper. Als ik de aan/uit knop 10 sec. ingedrukt hou, dan gaat hij uit maar start hij niet meer op. Eerste keer kwam hij niet verder dan de XP logo, nu zegt hij 'het volgende bestand is beschadigd of kan niet worden gevonden: system32/ntoskrnl.exe. Installeer het bovengenoemde bestand opnieuw' Boos

Het is al de 2e keer dat dit gebeurd. Eerste keer dacht ik, oke, kan gebeuren, en heb alles opnieuw geïnstalleerd. Maar vanochtend, tijdens het draaien van Live Messenger, en FF 3,5, liep hij weer vast. Ik heb dus gewacht, om weer een crash te voorkomen. Maar niks, alles was bevroren, zelfs de muis bewoog niet meer. Dus weer de aan/uit knop 10 sec ingedrukt gehouden, en heb dus de bovengenoemde foutmelding.

Ik hoop dat het een softwarematige probleem is. Ik heb als laatste de update naar FF 3,5 gedaan, hiervoor draaide alles stabiel. Maar daarnaast heb ik ook de 4GB SSD vervangen door een RunCore 32GB SSD waar de OS (XP) en alle installatiebestanden opstaan.

Aangezien de bijgeleverde XP cd geen mogelijkheid biedt om Windows te herstellen, ben ik telkens alles kwijt.

Wie kan mij hierbij helpen? Het zou erg fijn zijn als ik dit probleem voor vanavond kan oplossen.

Alvast bedankt!

Hi,

Dank voor de reacties.

De SSD is nu helemaal dood, ook opnieuw installeren wil hij niet meer. Garantie is gelukkig in orde, mag hem opsturen voor een vervangend exemplaar.

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan