Asus EEEpc 10005P start niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ylias

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2005
Berichten
84
Ik heb een nieuwe harde schijf geplaatst in mijn Asus EEEpc 1005P nadat ik problemen kreeg met de vorige hdd en waarchijnlijk ook de bios, dus dacht ik dat het op te lossen was met een nieuwe hdd.

De notebook start niet verder door dan het eerste scherm , Press F2 to enter Setup, Press Tab to display Bios Post Message (zie bijlage) IMG_0359.jpg

wanneer ik F2 indruk kom ik in dit scherm: IMG_0360.jpg

Verder dan dit gebeurt er niks, dus ik kan niet in Bios komen.

Iemand een idee wat er aan de hand is?
 
Hoi,
je hebt toch wel een besturingssysteem op de nieuwe harde schijf gezet?
 
Dat is de bedoeling, om via USB een besturingssysteem (Xp) te installeren. Maar ik kom niet in Bios om de bootvolgorde aan te passen.
 
Is daar geen functietoets voor (F11 of een andere)?
Update: druk tijdens het opstarten op de Esc-toets om het opstartmedium te kiezen.
2x F2 gebruiken om in het Bios te komen. Als je in het scherm bent zoals in je image te zien is dan nogmaals F2 drukken.
Zorg wel dat je tenminste je Wlan-driver gedownload hebt en de andere natuurlijk.
Staat allemaal in de handleiding.
 
Laatst bewerkt:
Er gebeurt niets als ik op Esc druk bij het opstarten. Alleen bij f2 kom ik in het volgende scherm en bij nogmaals F2 gebeurt er ook niets. Is de bios defect?
 
Je moet niet drukken maar blijven trommelen op de toets. Porbeer ook andere toetsen uit, Del b.v.
 
Alles geprobeerd en geen resultaat. Iemand uit de omgeving Tilburg die dit probleem kan oplossen tegen een redelijke prijs?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan