BluetoothUSB
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 aug 2010
Hallo mensen,
Ik heb een kleine laptop: Asus EEEPC 1001PX.
Deze werkt prima.
Helaas heb ik een jaar geleden thee over de muis laten vallen en werkt deze niet meer.
Ik heb hem zolang uitgeschakeld via een Fn toets, en er een externe muis op aangesloten.
Na een jaar wil ik eigenlijk de touchpad vervangen.
Ik had hem eens open geschroefd (waarbij ik per ongelijk een garantie-sticker beschadigde STOOOM!) en toen met een doekje de chip schoongemaakt.
Hij deed het weer, maar alleen de rechtermuisknop, dus ik kom er niet mee vooruit.
Ik wil eigenlijk een nieuwe touchpad bestellen maar ik kan nergens iets vinden voor dit type.
Niet voor de 1001px dus..
Weet iemand misschien waar en hoe ik een touchpad kan vinden en bestellen?
Ik heb een computerzaak gevraagd maar die zeiden dat ik hem zelf moest bestellen en dat ik dan 50 euro moest betalen om hem erin te laten bouwen, maar ik denk dat ik dit zelf ook kan.
Goed, ik denk dat dit genoeg informatie is..
Dus.. mijn dank is groot als iemand een touchpad vindt!
bedankt!
Bluetooth.
Ik heb een kleine laptop: Asus EEEPC 1001PX.
Deze werkt prima.
Helaas heb ik een jaar geleden thee over de muis laten vallen en werkt deze niet meer.
Ik heb hem zolang uitgeschakeld via een Fn toets, en er een externe muis op aangesloten.
Na een jaar wil ik eigenlijk de touchpad vervangen.
Ik had hem eens open geschroefd (waarbij ik per ongelijk een garantie-sticker beschadigde STOOOM!) en toen met een doekje de chip schoongemaakt.
Hij deed het weer, maar alleen de rechtermuisknop, dus ik kom er niet mee vooruit.
Ik wil eigenlijk een nieuwe touchpad bestellen maar ik kan nergens iets vinden voor dit type.
Niet voor de 1001px dus..
Weet iemand misschien waar en hoe ik een touchpad kan vinden en bestellen?
Ik heb een computerzaak gevraagd maar die zeiden dat ik hem zelf moest bestellen en dat ik dan 50 euro moest betalen om hem erin te laten bouwen, maar ik denk dat ik dit zelf ook kan.
Goed, ik denk dat dit genoeg informatie is..
Dus.. mijn dank is groot als iemand een touchpad vindt!
bedankt!
Bluetooth.