asus en soundmax

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi

wie kan mijn hier mee helpen ik heb een moederbord van formula striker II .
nu wil ik de gekuids kaart van asus gaan gebruiken maar ik krijg het progje van soundmax niet mee aan de gang (blackhawk) ik heb wel geluid maar kan het niet bewerken zo als me dolby 5.1 . ik krijg alleen maar stereo geluid weet iemand misschien een oplossing

alvast bedankt

Welkom bij de club van Asus onboard sound gefrustreerden. Ik heb na maanden klooien uiteindelijk maar een Audigy kaartje gekocht en de onboard uitgeschakeld, probleem opgelost!

Welkom bij de club van Asus onboard sound gefrustreerden. Ik heb na maanden klooien uiteindelijk maar een Audigy kaartje gekocht en de onboard uitgeschakeld, probleem opgelost!

aha ik ziet dit nu als een uitdaging ik weet genoeg

De onboard sound gaf prima geluid, alleen................ slechts uit 2+1 boxen, 5+1 wilde niet lukken: met update / zonder update, met oudere versie Soundmax, met nóg oudere versies van Soundmax...........................

ik heb net deze computer en heb een asus moederbord met soundmax maar ik heb een sed boxjes met een subwoofer en 4 boxjes maar de frond boxen doen het niet en alleen gedownlode muziek speelt i af dus niet van clipjes.nl of youtube dit dee het eerst wel maar nu niet meer help mij a.u.b:(

Welkom peter9

Graag een nieuwe vraag stellen voor je probleem, het is niet de opzet in iemand zijn topic een vraag te stellen. Daarnaast is het een topic dat al wat ouder is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan