|Asus EN9400GT geen PhysX en Cuda

Status
Niet open voor verdere reacties.

heula

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2000
Ik heb vandaag de Asus EN9400GT/DI/1GD2(LP) gekocht en ik heb een probleem met de Cuda / PhysX instelling.
Ik kan deze instelling helemaal niet terug vinden in het Nvidia Control Panel.
In de omschrijving staat dat deze kaart beide ondersteund.

Ik heb de kaart getest in een systeem met een Asus M2N-E moederbord en in een systeem met een Gigabyte GA-M56S-S3.
Bij beide geen cuda of PhysX te vinden. Het gekke is dat in het configuratiescherm wel Nvida PhysX staat en als ik deze open dan kom ik in view HDCP status.
Ik heb zelfs een clean install gedaan en daarna de laatste Nvidia Display driver en cuda driver geprobeerd maar helaas nog geen cuda of PhysX.

Na heel wat heen en weer gebel met de winkel en ook email verkeer met Nvidia ben ik er nog niet uit.

Nvidia zegtdat deze kaarten het ondersteunen.
GeForce 200-series, 100-series, 9-series, and 8-series GPUs (with minimum of 32 cores and a minimum of 256MB dedicated graphics memory)
AGEIA PhysX Processors (All

Ik heb het in de winkel waar ik de kaart gekocht heb laten testen en die zeggen dat het ondersteund wordt. Ik krijg het gewoonweg niet zichtbaar in het Nvidia control panel waar ik het kan in en uitschakelen.
Ik zoek nu een programma die me laat zien hoeveel cores mijn gpu heeft zodat ik kan testen of het minimaal 32 zijn.

OS - Win7 RTM x64
Laatste drivers van Nvidia

Bijlagen

• physx.jpg
    physx.jpg
    100 KB · Weergaven: 41
  • physx propertiess.jpg
    physx propertiess.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.