Asus EN9800GT voldoet niet aan de eisen windows logo test

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkyRaider1988

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Hey mensen,

Ik heb sinds zaterdag een nieuw moederbord(Gigabyte) gekocht met deze videokaart(Asus EN9800GT) en harde schrijf(Samsung 320gb) en toen gewoon Windows geinstalleerd en chipset drivers... maar nu wil ik de drivers van videokaart installeren en dan krijg ik de melding voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo-test... het zijn de allernieuwste drivers van Nvidia die ik gedownload heb. Maar dit deed ik vorige keer ook en toen kon ik niks meer instellen boven de 800x600, 4 bits kleuren... Daarna Windows weer opnieuw geinstalleerd met alle nieuwste updates van Windows en nog steeds die melding alleen ben ik bang dat als ik weer op Doorgaan druk ik weer hetzelfde krijg met 4 bits kleuren enz.

op zich al je die melding krijgt over "niet aan logo test"
kan je ze gewoon installeren en doen ze het ook

Geen paniek,gewoon drivers installeren.
En die windows logo test is een wassen neus,stelt niets voor.
Gewoon negeren.

Hey mensen,

Ik heb sinds zaterdag een nieuw moederbord(Gigabyte) gekocht met deze videokaart(Asus EN9800GT) en harde schrijf(Samsung 320gb) en toen gewoon Windows geinstalleerd en chipset drivers... maar nu wil ik de drivers van videokaart installeren en dan krijg ik de melding voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo-test... het zijn de allernieuwste drivers van Nvidia die ik gedownload heb. Maar dit deed ik vorige keer ook en toen kon ik niks meer instellen boven de 800x600, 4 bits kleuren... Daarna Windows weer opnieuw geinstalleerd met alle nieuwste updates van Windows en nog steeds die melding alleen ben ik bang dat als ik weer op Doorgaan druk ik weer hetzelfde krijg met 4 bits kleuren enz.

welke drivers gebruik je?
http://us.download.nvidia.com/Windows/177.79/177.79_geforce_winxp_32bit_english.exe

Okay ik heb het geinstalleerd na al aan het aandringen ;) maar nu staat er onder dxdiag: ''Ondertekend: Nee'' ''Bestand nv4_disp.dll is niet digitaal ondertekend, wat betekent dat het niet is getest door Microsoft Windows Hardware Quality Labs (WHQL). U kunt een door WHQL ondertekend stuurprogramma eventueel via de fabrikant van de hardware verkrijgen.''

Hoe repareer je dit?

Maar waarom had ik dat niet bij mijn vorige pc ? :/ toen had ik een hele nieuwe pc en alles geinstalleerd...

er worden ieder maand nieuwe drivers uitgebracht.Die windows handtekening is een soort "goedkeuring" van MS.
je zult zien als je bijv weer een keer nieuwe drivers zet dat het wel goed is..
ik zit al jaren met een ati(amd) kaart en ook daar komen we dat wel eens tegen

niet druk om maken.Ze werken er niet minder door

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan