Asus F7E beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik heb een wat ouder laptop, ASUS F7E.
Ik heb de beeldscherm instelling op maximaal helder staan maar het is nog te donker.
Ik moet de ruimte waar ik werk wat donker maken om goed te kunnen werken.
Is hier iets aan te doen of is het einde van het verhaal?

Hallo

Dit toestel bezit een invertor ...

T.f.t. paneel bezit aansluiting voor c.c.f.l. lamp.

Geen idee hoe oud dit toestel is ... of als deze altijd op 100% helderheid heeft gewerkt ...

Met de tot nu toe gegeven info , kan het de invertor zijn , of de backlightlamp.

Invertor is meestal alles/niets verhaal ... dus zo goed als zeker een defekte lamp.

De lampjes zijn te vervangen , maar hier dien je wel de nodige ervaring in te bezitten.

Laptop scherm 17 " kost +/- 90 €

Peter

Bedankt. De PC is verder OK dus met uw info ga ik morgen naar de PC winkel om hem te laten repareren.

€88 inclusief verzenden, kan toch niet goed zijn?

De mijn krijgt zijn schermverlichting van twee buisjes en de reparateur zegt dat het niet verstandig is om hier kosten aan te maken.
Dus ik ga mijzelf verwennen en een nieuwe kopen.

Onderwerp verplaatst naar de juiste afdeling.

Hallo

"€88 inclusief verzenden, kan toch niet goed zijn?"

Vreemde conclusie ...

Is de prijs voor een dergelijk scherm ... deze verkoper verdient hier ook al op ...

"van twee buisjes en de reparateur zegt dat het niet verstandig is om hier kosten aan te maken."

De c.c.f.l. lamp zoals ik reeds heb vermeld ... (volgens mij zit er slechts 1 in dit scherm en geen 2)

Ik weet niet in welk staat deze laptop nog is ... ouderdom is ook niet bekend ...

Of deze laptop dit bedrag nog waard is , is iets dat je voor jezelf moet uitmaken ...

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan