asus fx990 socket am3+ met opstarten geef die twee keer achter elkaar force bios rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
asus fx990 socket am3+AMD Phenom II X6 1090T Black Edition

videokaart msi 560/ ram 4GB 1600mhz crosiar

HD 1000GB western digitale

met opstarten geef die twee keer achter elkaar force bios rom
dit is een nieuw moederbord het lijkt wel of die gebruikt is ook als ik in de veilig modus werk krijg ik een klein scherm in mijn scherm dus niet volledig is dit een probleem ik heb de force bios rom
in keep current ingesteld om dat ik het irritant vind hoe die opstarten nu weet ik niet of ik met een gebruik moederbord heb te maken heb of een nieuwe graag verneem ik een reactie:thumb:

Laatst bewerkt:
Heb je het systeem zelf in elkaar gezet? Heb je de processor/geheugens overklokt? Is de harde schijf nieuw of uit een anders systeem? Heb je Windows wel opnieuw geïnstalleerd? Zo ja: reset de bios eens.

Hoi bedank voor u reactie ik bouw al mijn pc zelf
ik ga het proberen met een reset :thumb:

Bios gereset door middel van de batterij te verwijderen 30 minuten
Bios terug gevlast van versie 1304 naar 1208 maar dat lost het probleem niet op.
Veder werk het moederbord prima als die is op gestart het gaat me alleen om die meldingen
met het opstarten of dat een probleem is of niet k heb ze handmatig uitgeschakeld in de bios
graag verneem ik een reachtie die me veder help:thumb:

Inderdaad kan ik gewoon in Windows komen maar het ging specifiek om het opstarten om dat ik nog zo systeem heb die heeft dat namelijk niet met het opstarten en dit moederbord wel dat is toch vreemd of niet maar bedank voor u hulp AndreaZz:thumb:

Vermoed gewoon een instelling in de bios, kijk in de manual hoe of wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan