ASUS GT520 Silent wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielswrath

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2011
Ik heb een PC in elkaar gezet, maar het blijkt nu dat de grafische kaart die erin zit geen beeld af wil geven. Ik kan de meegeleverde CD ook niet afspelen omdat er een melding komt: 'Please insert a VGA of ASUS'. Ook kan ik de kaart niet vinden onder het apparaatbeheer. Ik heb de GT520 ook in mijn eigen PC gestopt en wonder boven wonder deed ie het toen wel! Wil dit dus zeggen dat de PCI poort van het moederboard stuk is? Er komt wel warmte van de GPU af. In dat geval moet ik de hele PC weer demonteren en het moederboard opsturen... Hieronder de overige hardware:

Moederbord
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: MSI
- Model: B75MA-P45 (MS-7798)

Processor
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: Intel(R) Core(TM) i3-2120T CPU @ 2.60GHz (Quad Core)

Geheugen
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Grootte: 8050*MB RAM (corsair)

Besturingssysteem
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate

Hardeschijf
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- 500GB Western digital green

(ik ben overigens op vakantie de komende weken, dus ik kan na 11-8-12 niet direct antwoorden)

Laatst bewerkt:
Die heb ik al geprobeerd te installeren, maar er werd gemeld dat er geen geschikte GPU gevonden kan worden

Je hebt niet toevallig een simpele PCI express videokaart om de pci bank te testen?
De mogelijkheid bestaat dat de bank kapot is, maar zoals je zegt, de gpu word wel warm, er is dus wel tenminste één verbinding.

Laatst bewerkt:
Je hebt niet toevallig een simpele PCI express videokaart om de pci bank te testen?
De mogelijkheid bestaat dat de bank kapot is, maar zoals je zegt, de gpu word wel warm, er is dus wel tenminste één verbinding.

Daar had ik zelf ook al aan gedacht, maar het probleem is, dat heb ik dus niet... Ik kan na de vakantie even zoeken in mijn buurt naar een andere kaart

Bios al gecontroleerd.

Ik heb in de BIOS gecheckt, kan niks vinden wat er volgens mij mee te maken heeft. Weet dit niet helemaal zeker, zou je weten waar ik naar zou moeten zoeken (PCI lijkt me logisch, maar verder)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan