Asus GTX 260 doet lastig

Status
Niet open voor verdere reacties.

dimplex

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Beste forum leden,

Ik heb in november een nieuwe PC aangeschaft.
Ik zal als eerste mijn setup geven en dan mijn probleem.

Procc: Intel Core Q9550 @ 2.80 GHz
Mobo: Asus P5Q-Pro
Power: 650 Watt Crossair
Video: Asus nVidea GTX260
Sys: Windows Vista Ultimate SP2

Wat dus nu het probleem is dat soms mijn PC zijn drivers vergeet. Op een of andere manier snap mijn PC de Video kaart niet. Ik heb periodes dat hij het doet en periodes dat hij het niet doet. Dit is erg frustrerend want nu kan ik mijn Flight Sim spellen niet doen. Ik heb met nVidea gemaild. Ik wacht al 2 maanden op antwoord. Zouden jullie misschien een idee hebben. Ik heb al windows opnieuw er op gezet en heb ook alles geprobeerd met de de drivers. Niks lijkt te helpen,

Bedankt, Dimplex

welke versie van je driver staat er op dit moment op?

Probleem met de drivers lijkt mij niet het probleem...
Heb je gecontroleerd of hij wel goed is aangesloten?

En wanneer hij het niet doet, staan de drivers dan nog wel bij geinstalleerde software?

Zou ook een falende harde schijf kunnen zijn (dataverlies) maar dan zou je meer problemen hebben...

Probleem met de drivers lijkt mij niet het probleem...
Heb je gecontroleerd of hij wel goed is aangesloten?

En wanneer hij het niet doet, staan de drivers dan nog wel bij geinstalleerde software?

Zou ook een falende harde schijf kunnen zijn (dataverlies) maar dan zou je meer problemen hebben...

De drivers staan er niet meer bij. Ik heb everest gekocht en gekeken of hij hem wel herkent. Dat is wel het geval. Bij PCI/API staat hij, bij GPU staan dikke details over me kaartje. Dus tot zo ver ben ik nu gekomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan