Beste Forumleden,
Sinds vanmiddag doet mijn ¨Asus HD7770-DC-1GD5-V2¨ het niet meer op mijn 32¨ full hd tv van samsung (Samsung UE32F5000) die ik als tv en monitor gebruik, Maar dat terzijde. Nadat ik vanmiddag uit school kwam wilde ik achter de pc gaan maar tot mijn grote verbazing kreeg ik geen beeld. :shocked: Toen heb ik gekeken of het op een andere hdmi poort wel werkte maar tevergeefs, toen probeerde ik het met een andere kabel maar nog geen beeld. Toen heb ik mijn pc even opengemaakt en alles dubbel gecontroleerd. Toen dat ook niet werkte heb ik gekeken of het aan de tv lag. Dit was het ook niet en toen kreeg ik het idee om hem met een VGA kabel doormiddel van een VGA/DVI adapter hem aan me vaders beeldscherm aan te sluiten. Tot mijn grote verbazing kreeg ik beeld! Na alle instellingen dubbel te hebben gecheckt heb ik hem weer naar boven gesleept en aangesloten met de Hdmi aan de tv. En wat ik toen zag kun je denk ik al wel raden, helemaal niks!
alleen een aansluitingsmelding van de samsung tv dat er zogenaamd niks was aangesloten. Toen wist ik haast al wel zeker dat het aan de Hdmi poort op mijn videokaart lag. Nadat ik tot die conclusie was gekomen heb ik me oude laptop maar even gepakt en online gaan zoeken wat het eventueel zou kunnen zijn. Toen vond ik een gelijksoort probleem ook met een HD7770 en daar stond een antwoord bij dat je de kabel moest checken, ander hdmi poort en anders terug moet sturen. De kabel checken en ander hdmi poort proberen was zelf ook wel in me opgekomen maar toen heb ik toch maar even een mailtje gestuurd naar de webshop met een deel van dit verhaal en wat ze zouden kunnen doen. Waarom ik dit hier neer zet is omdat ik wil weten of er iemand is die hier ook ervaring mee heeft of zou kunnen weten waar het anders aan zou kunnen liggen.
Mocht je iets weten dan zie ik dat graag hieronder.
Gr,
Vincent
Sinds vanmiddag doet mijn ¨Asus HD7770-DC-1GD5-V2¨ het niet meer op mijn 32¨ full hd tv van samsung (Samsung UE32F5000) die ik als tv en monitor gebruik, Maar dat terzijde. Nadat ik vanmiddag uit school kwam wilde ik achter de pc gaan maar tot mijn grote verbazing kreeg ik geen beeld. :shocked: Toen heb ik gekeken of het op een andere hdmi poort wel werkte maar tevergeefs, toen probeerde ik het met een andere kabel maar nog geen beeld. Toen heb ik mijn pc even opengemaakt en alles dubbel gecontroleerd. Toen dat ook niet werkte heb ik gekeken of het aan de tv lag. Dit was het ook niet en toen kreeg ik het idee om hem met een VGA kabel doormiddel van een VGA/DVI adapter hem aan me vaders beeldscherm aan te sluiten. Tot mijn grote verbazing kreeg ik beeld! Na alle instellingen dubbel te hebben gecheckt heb ik hem weer naar boven gesleept en aangesloten met de Hdmi aan de tv. En wat ik toen zag kun je denk ik al wel raden, helemaal niks!

Mocht je iets weten dan zie ik dat graag hieronder.
Gr,
Vincent