asus k50ij webcam probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark1993

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
hallo

ik heb hier een laptop waar mee een probleem mee is met de webcam

als ik een videogesprek doe dan werkt de webcam prima maar alleen hij is op de kop

ik heb gekeken voor een niewue driver maar er is geen niewue versie van de webcam

het is een asus k50ij met windows 7 32 bit

en ik werk met skype

mvg mark

Ik ken dit probleem: Je moet toch echt de Asus driver installeren; als je de Windows meegeleverde driver gebruikt dan is het scherm op zijn kop.
Ik neem (dus) aan dat je zelf (ooit) Windows hebt geherinstalleerd zónder de drivers van Asus erbij te installeren(!)

Kijk eerst na wélke je precies hebt: Open Apparaatbeheer ([Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc -> Dubbelklik op je webcam onder Beeldapparaten (camera's en scanners), ga naar tabblad Details, kies Hardware ID's uit het menu en noteer de Hardware ID's die worden genoemd.
Heb je de Hardware ID's daarmee achterhaald, dan kun je op deze link de juiste van de 4 gepresenteerde webcam drivers installeren. Kies jouw besturingssysteem uit de keuzebox "Selecteer Besturingssysteem".

Tijs.

Laatst bewerkt:
oke ga ik dit van de week probeeren alleen er zijn wel 4 drivers er van dus ik weet niet welke ik moet kiesen

mvg mark

Ik citeer even:
Kijk eerst na wélke je precies hebt: Open Apparaatbeheer ([Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc -> Dubbelklik op je webcam onder Beeldapparaten (camera's en scanners), ga naar tabblad Details, kies Hardware ID's uit het menu en noteer de Hardware ID's die worden genoemd.
Heb je de Hardware ID's daarmee achterhaald, dan kun je op deze link de juiste van de 4 gepresenteerde webcam drivers installeren. Kies jouw besturingssysteem uit de keuzebox "Selecteer Besturingssysteem".
Er staat namelijk per driver bij voor welke Hardware ID's die bedoeld is...

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan