SDuder
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 mrt 2008
Ik heb lang gezocht naar een laptop--waarop ik huiswerk op kan doen, videos op kan bekijken en ergens naar toe kan nemen--en nu sta ik op het punt (voor 't eerst) een ASUS te kopen, model: K51AC-SX082V, voor €499,99 bij MyCom. Er staat vrijwel niets op het internet erover, behalve de specificaties:
AMD Turion Dual Core RM-75 (2,2GHz)
rotatiesnelheid: 5400
4GB intern geheugen
320GB harde schijf
802.11n draadloos
Windows 7 Home Premium
Het enige waar ik tegen op kijk is de 6 cells batterij en de geleverde stroom door de batterij (2200mAh), en misschien de processor (Intel?).
Ik vroeg me af of er nog iets verder waar ik niet op heb gelet? Is deze laptop wel aan te raden? Zo niet, welke laptops(s) met vergelijkbare eigenschappen en prijs wel? (Ik had even de Toshiba Satellite L500-1C7 op het oog, maar ik kreeg te horen dat Toshiba's snel oververhit raken?)
Bedankt.
AMD Turion Dual Core RM-75 (2,2GHz)
rotatiesnelheid: 5400
4GB intern geheugen
320GB harde schijf
802.11n draadloos
Windows 7 Home Premium
Het enige waar ik tegen op kijk is de 6 cells batterij en de geleverde stroom door de batterij (2200mAh), en misschien de processor (Intel?).
Ik vroeg me af of er nog iets verder waar ik niet op heb gelet? Is deze laptop wel aan te raden? Zo niet, welke laptops(s) met vergelijkbare eigenschappen en prijs wel? (Ik had even de Toshiba Satellite L500-1C7 op het oog, maar ik kreeg te horen dat Toshiba's snel oververhit raken?)
Bedankt.