Asus K52JB-SX133V

Status
Niet open voor verdere reacties.

verwaaij

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2010
Berichten
12
Leden,

Sorry voor de vraag die menigeen al voor me heeft gesteld, echter ik wil niet graag weer een miskoop.

Het gaat om het volgende:
Ik heb het plan om een laptop te kopen (tot E700) die ik wil gaan gebruiken voor met name school en de dagelijkse dingen (internetten etc). Eveneens wil ik zo nu en dan wel een keer een game spelen, al hoeft dit niet op het hoogste niveau te zijn. Want daar kan je volgens mij beter een desktop voor aanschaffen. Mijn vorige laptop was een Acer en dit was serieus weggegooid geld, vandaar mijn vraag hier. Ik heb onderstaande laptop gezien.. Any comments? ;) Ik zie zelf weinig nadelen aan deze laptop...volgens mij prima processor, videokaart, scherm..

Asus K52JB-SX133V
Merk en Type
Merk: Asus
Type K52JB-SX133V

Technische Specificaties
CPU-type Intel Core i3 350M
Snelheid 2,26GHz
Moederbordchipset Intel Mobile HM55
Geheugengrootte 3GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)

Videointerface
Schermdiagonaal 15,6"
Videochip Radeon Mobility HD5145
Video uit D-Sub (VGA), HDMI
Schermresolutie 1366x768 (WXGA Wide)
Backlight Edge-lit

Opslag
Hardeschijfgrootte 500GB
Hardeschijftype 5400rpm
Optische Drive Type DVD+/-RW

Interfaces
Verbinding (USB/FW) USB 2.0
Verbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n
Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps

Overige specificaties
Laptop extra's Cardreader, Webcam
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium
Gewicht 2,62kg
Accucapaciteit Wattuur 48Wh
Kleuren Zwart
Bijzonderheden Altec Lansing speakers met SRS Premium Sound
Fabrieksgarantie 2 jaar pickup & return

Taal
Indeling Qwerty
Taal Meertalig
 
ja met informatique ,prima service en correcte mensen en afhandeling:eek::thumb:
 
Hallo,

Weekje terug heb ik deze laptop bij 4Launch gekocht.

Over 4Launch: prima winkel, maar heb geen ervaring met service, aangezien alle producten die ik er gekocht heb, het doen :)

Over de laptop: Asus heeft wat mij betreft de beste prijs/kwaliteit. Mijn vorige laptop was ook een Asus (X56-VR, die was 2 jaar oud en toen gejat). Daarvan deed de accu het nog prima, was nog krasloos en zat stevig in elkaar.

De K52JB waar we het nu over hebben is weer een verbetering. Mooi LED backlight scherm, wat je nog prima kunt lezen als de zon "meekijkt". Hij draait Windows 7 uiterst soepel, werkt geruisloos en je kunt er redelijk mee gamen.
Ik vind het toetsenbord erg fijn, het geluid is voor een laptop best goed (maar klinkt natuurlijk voor geen meter als je het met een normale box vergelijkt).

Heb GTA4 erop draaien, dat gaat redelijk met alles op medium, maar toch de resolutie op 1024x600 gezet om het echt soepel te houden.
NFS world draait soepel in 1366x768. Verder nog geen games geprobeerd.

Hopelijk heb je er wat aan.
Gertjan
 
Beiden bedankt!

Ik heb de laptop gister besteld bij Informatique (mede op aanraden van) en vandaag binnen..helemaal tevreden tot nu toe!

Ben nu ff aant kijken hoe mn laptop goed te beveiligen, maar dit zal ik in een ander sub-forum plaatsen uiteraard.

Groeten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan