Asus K8V-MX

Status
Niet open voor verdere reacties.

taximause

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2010
Berichten
2
Beste Allemaal,

Ik heb een pc met een Asus K8V-MX moederbord en mijn pc draait sinds kort op windows 7,32 bit.
Nu wil ik soundmax installeren maar ik krijg een foutmelding.
Ik heb ook de cd met drivers al geprobeerd en het ook geprobeerd via de site van Asus, maar niets helpt.

Is er misschien iemand die mij kan helpen, een beetje geluid zou wel erg lekker zijn namelijk.

Gr Taximause
 
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Je schrijft dat je het met de cd hebt geprobeerd staan daar de drivers voor win 7 op, en heb je daar ook op gekeken op de site van Asus?
En ik vraag me af nu ik op de site van Asus heb gekeken of er wel drivers zijn voor win 7
 
Laatst bewerkt:
Allereerst, welke foutmelding krijge je precies.
Heb adh van je mobo type nog geen win7 nog vista drivers kunnen vinden. Ook niet bij aus.
Kijk bij asus eens bij de windows 7 faqs, of hier iets tussen staan wat je verder op weg kan helpen.
 
Ik krijg de melding dat het niet wordt ondersteund, en inderdaad heb ik al op de site gekeken van Asus, maar daar is niets te vinden voor Windows 7.

Nou heb ik wel gehoord dat er een fop programma moet zijn om de pc te laten geloven dat je Win XP hebt terwijl je pc dus op Win 7 draait. Klopt dat of is het klinkklare onzin, op die manier zou je pc dus wel dit programma accepteren.

Gr Taximause
 
Theoretisch kunnen XP drivers werkend onder Windows 7 gemaakt worden. In de praktijk werkt dat zelden en moet je Vista 32-bit drivers of Windows 7 32-bit drivers proberen in jouw Windows 7 32-bit.

Probeer de drivers van de Realtek site. Ik ga ervan uit dat die je wel zullen melden als de driver niet 'past' op jouw geluidskaart:
Probeer eerst deze ("Vista/Win7 (32/64 bits) Driver only (ZIP file)")
Zou die niet goed zijn, dan kun je ook nog deze kunnen proberen ("Vista, Windows7 Driver(32/64 bits) Driver only (Executable file) R2.48 2010/5/5 61357k ")

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan