asus k8v se de luxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

Ik heb een amd 64 bit processor en een asus k8v se de luxe moederbord (2.8 mhz ) (1.8.ghz snelheid) ..

ik wil dit systeem upgraden ,maar tot hoever kan ik dit upgraden? waar of hoe kan ik dat vinden tot hoever mijn moederbord ik kan upgrade?!is het pook verstandiger om windows xp 64 bit te installeren!?

Alvast erg bedankt!

ik weet niet hoeveel ram je hebt, maar als je nu 256 hebt zitten zou ik ten sterkste aanraden om naar 512 te gaan, als je dan nog eens gamer bent(ik vermoed van wel) dan beter zelfs 1 gigabyte. voor je processor: tjah heover kun je gaan: op dit moment denk ik dat je mobo alle 64 bit processoren aankan. ik zou dan gaan voor een 3400+ om de prijs tog een beetje in te tomen. en ja windows 64 bit zal wel nut hebben, maar ik zou tog nog een tijdje wachten totdat er genoeg drivers zijn(die zijn nu nog schaars de 64 bit drivers: het zou wel sneller kunnen gaan en je zou wel mooiere beelden kunnen krijgen, maar niet alles zal dan werken in het begin vermoed ik:confused:)

hallo

Nou ik heb 1gig aan geheugen maar toch!! wil ik alles uit mijn kast halen ,,ik heb gehoord dat ik windows server moet hebben wil ik wat uit de kast trekken of niet? ,,upgrade kan altijd !

en weet je ongeveer wat het zou kosten om dit up te grade? + minus?

Bedankt alvast

Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan