ASUS k8v-vm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramberism

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2003
Hoi,

Ik heb een ASUS k8v-vm moederboard, met een AMD sempron 3000+, 2.2 ghz processor.

Ik wil graag de 2 Geheugenslotjes vullen met ieder 1 gig, en dat is helaas voor dit moederbord ook het maximum. Welke zijn hiervoor aan te raden? Ik wil graag een stabiele computer die goed loopt. Bovendien ben ik ook op zoek naar een PCI-E videokaart.Ik hoop dat jullie mij hier wat kooptips voor kunnen geven.

ps; ik weet niet of ik dit goed geplaatst hebt.

Alvast bedankt,

Philip

geheugen DDR- PC 3200

videokaart ligt aan je budget,

geheugen DDR- PC 3200

videokaart ligt aan je budget,

Dankjewel, ik zal eens gaan zoeken.

Videokaart, tja..'t liefst onder de 100 euro, moet er een beetje fatsoenlijk op kunnen gamen, maar mijn vorige videokaart was een GeForce4200 TI, en eerlijk gezegd had ik daar niet zóveel klachten over..Wat raad je me aan?

Bij geheugen ligt het ook een beetje aan het budget. Geheugen van een goed merk is gewoon duurder. Je zal in elk geval moeten kijken naar ddr geheugen met een snelheid van PC2100, PC2700 of PC3200. Hoe sneller hoe beter.

De namen kunnen ook zijn respectievelijk ddr-266, ddr-333 en ddr-400.
Je zou wat kunnen rond kunnen snuffelen met deze namen maar bij Zercom (zo'n beetje mijn lievelingswinkel) kosten ze rond de 50 euro per reepje van 1 gig dus minimaal 100 euro als totaal.

Ik hoop dat je hier wat mee kan.
Mattieve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan