asus k8v-x se

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
nieuw gekocht echter bij insteken 2e module geheugen krijg ik me cijfers en letters soms raar of half op me scherm of me dvd/cd aansturing loopt vast en veel vastlopers. zelfs bij herinstallatie begint dit probleem.
bv je naam invoeren bij install. xp staat naam de n naar beneden en aam staat goed ????volgens boekje mobo is geheugen geschikt voor dit bord. bij de 1e bank geen probleem enkel 2e bank geheugen is ook nieuw en getest met mem86 en windows memory diagnostic.
wie weet wat ik nog kan doen ?

En als je het 2 de bankje er alleen insteek wat gebeurt er dan?

zelfde enkel bij alle2 de banken krijg ik een probleem en ik wil alle 2 de modules gebruiken 2x 512 mb dus
2 modules zijn trouwens precies hetzelfde

als een geheugenmodule het niet det op beide bankjes dan is je geheugenmodule defetc. als alle geheugenmdules het op een bepaalde bank niet doen, dan is die bankk kapot. zover ik je verhaal begrijp is je 2de geheugenmodule defect.

Vreemde zaak!!!

Kan je ze nog omruilen?

Of er zit foutje in Bord,kan ook nog

me geheugen is goed werkte perfekt op vroegere mobo
moet dat nieuwe mobo terugsturen wat ik nu heb raar nog nooit dit probleem meegemaakt
geheugen is getest met mem86 en was goed

Denk toch je Mobo,je hebt nu met je geheugen alles geprobeert,dus kan er best wel een conflict in bord zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan