Asus L3800 interngeheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

meanstreak

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2006
Ik heb een Asus L3800 laptop P4 2Ghz 768 mb SODimm. Nu heb ik mijn interne geheugen van 128 mb vervangen door 512 mb. Echter staat er op internet dat de laptop 2 slots moet hebben voor intern geheugen. Nu zie ik maar 1 slot zitten, heeft iemand een idee waar dat 2e slot zou zitten? Volgens de handleiding zou dit bij elkaar moeten zitten maar kan hem niet vinden.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

volgens de Asus man:
The sockets are at different locations, One is at the bottom of the notebook (i guess you 've found this one). The other one is at the upperside of the notebook underneath the keyboard. To get there: 1 - Take away the panel above the keyboard (the one with al the gray buttons). You can take this apart by sticking a needle e.g in the little hole at the upper-left side of the panel (above the F2 key) and pushing te panel to the left at the same time. 2 - Remove the screw at the botom of the laptop which holds the keyboard, it's next to the intake of the mainboard Fan. 3 - (gently) Take away the keyboard without pulling at the cable and connector.. 4 - At the upper left side is a little plate with the 2nd memmory compartiment underneath it..

vertaling nodig? alsjeblieft

haal het paneeltje boven het toetsenbord weg met je nagels ... voorzichtig wel - maak dan de schroef die het toetsenbord vasthoudt (naast de fan intake)onderaan los; haal dan voorzichtig het toetsenbord weg - dan boven links is er een plaatje met de 2e ramslot onder :)

Ik heb een Asus L3800 laptop P4 2Ghz 768 mb SODimm. Nu heb ik mijn interne geheugen van 128 mb vervangen door 512 mb. Echter staat er op internet dat de laptop 2 slots moet hebben voor intern geheugen. Nu zie ik maar 1 slot zitten, heeft iemand een idee waar dat 2e slot zou zitten? Volgens de handleiding zou dit bij elkaar moeten zitten maar kan hem niet vinden.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

kijk eens op de pagina http://www.repair4laptop.org/disassembly_asus.html en ga naar de laptop L3500 deze is het zelfde als de L3800 en daar staan een paar foto's hoe je bij de intern geheugen komt.

veel geluk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan