Asus laptop - FN toetsencombinaties werken niet + netwerk valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjorn92

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2015
Goedenavond,

Ik bezit een Asus laptop model K53TA.
Echter heb ik sinds een lange periode 2 problemen met mijn laptop die na enige periode beginnen te irriteren..
Het eerste probleem is dat de de FN toetsencombinaties niet meer werken.
Hierdoor kan ik dus het geluid niet harder of zachter zetten, touchpad aan/uitzetten, scherm dimmen/verlichten etc.

Het tweede probleem is dat wanneer ik mijn laptop opstart of na enige poos dat de laptop aan staat, het netwerk uit valt.
Wanneer ik vervolgens de laptop laat zoeken naar een oplossing voor het probleem geeft deze aan dat de netwerkvoorziening is uitgeschakeld.
Dit kan ik dus niet via de FN toetsencombinatie terugzetten omdat dit niet werkt. Dit laat ik vervolgens de probleemoplossing-optie doen en vervolgens na enige poos gaat de netwerkvoorziening weer uit.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

kijk eens op de site van asus naar eventuele updates van de drivers.

De ATKACPI driver and hotkey-related utilities heb ik kunnen updaten. Hierdoor werken de overige FN combinaties nu weer.
De ASUS Wireless Switch (Wireless Console3) Utility update geeft aan dat er een nieuwere versie reeds is geïnstalleerd. Het aan- en uitzetten van mijn wifi werkt dus nog steeds niet d.m.v. de FN combinatie.
Daarnaast blijft het netwerk wegvallen na enige tijd. Hebben jullie nog andere ideeën?

Groet,

Björn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan