Asus laptop gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertje B.

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Me proefabonnement van Norton verloopt morgen, dus heb ik avast! Home Edition gedownload en geïnstalleerd. Hierna de pc gereset en begon die met scannen. Dit duurt altijd wel een tijdje dus heb ik de laptop aangelaten toen ff van huis ging. De stroomstekker zat er wel in, aangezien de batterij al leeg was. Na 2 uur kwam ik terug en leek het alsof de laptopt stand-by stond, dus bewoog ik het mousepad ff om te kijken om hem aan te doen, maar ik hoorde wel iets maar het beeld bleef gewoon zwart. Nou heb ik wel dat energieschema van schijven, beeldscherm etc uitschakelen na anderhalf uur of zo, dus drukte ik op de aan/uit knop maar er gebeurde niks. Stroomstekker zit er gewoon in, wat ook aangegeven wordt d.m.v. het lampje dat brandt op de laptop. Iemand die weet wat er aan de hand is? Hij is een paar weken terug al naar de Asus fabriek geweest (vanwege een slechte accu) en daarna deed ie het gewoon perfect.

Even de accu eraf halen wil vaak wel helpen

Laatst bewerkt:
Je kan je vraag zelf sluiten door rechts onderaan op "vraag is opgelost"te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan