Asus laptop kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

newyzic

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Berichten
1
Dag mensen,

Sinds een week loopt mijn laptop vast. Dit gebeurd totaal random. Ik heb een ASUS A6V. Deze laptop heb ik bijna 2 jaar geleden gekocht via school (fontys). Ook werkt mijn netwerk nog maar half. De ene keer als ik mijn laptop opstart heb ik gewoon internet, maar de volgende keer kan hij niet eens de draadloze adapter vinden.

Ik heb al wat rond gevraagd wat het zou kunnen zijn. Zij zagen dat er een scheur zat in het scherm dichtbij een scharnier. Hierdoor zouden ook de kabels beschadigd kunnen zijn. Ik heb ook windows al opnieuw geinstalleerd en hij loopt nog steeds vast.

In de winkel zeggen ze dat dit niet gerepareerd kan worden en dat ik maar een nieuwe moet kopen. Een vriend van mij zegt dat ik hem op moet sturen naar asus omdat er misschien nog garantie op zit. Bij de winkel zeggen ze dat er waarschijnlijk geen garantie meer op zit omdat dat scharnier kapot is.

Ten slotte probeerde ik te achterhalen of er zoiezo nog wel garantie op mijn laptop zit. Dit kon schijnbaar op de ASUS website. Ik zou mijn serial number in moeten voeren en dan zou de website laten zien of er nog garantie op zit. Volgens de website bestaat mijn serial number niet eens!

Kan iemand van jullie mij misschien vertellen wat ik het beste kan doen. Ik word er helemaal gek van!

Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan